A sleepover turned out different [19]
Nog 1tje en dan 20 !!!
Just make it !
x Sanne
Is He Gonna Say Sorry To Her ?
*Ohh, Zo lief hoe Tom kijkt*
Is She Crazy, She Thinks That He Means It !
Bill Pov
Na een uurtje zitten te babbelen met de meiden horen we geklop. “Binnen.” Ik zie als eerste lang bruin haar > Georg, dan kort blond haar > Gustav en dan zie ik dreadlocks > Tom. Tom kijkt eerst naar mij en dan naar de meiden in de kamer. Hij kijkt alleszins kwaad naar Sanne. “En broertje alles goed?” “Jaja, u auto vergeten?” “Nja kan gebeuren he.” Het is een tijdje stil, Te stil. De meiden zeggen amper iets en kijken zelfs niet naar Tom. “En hoe komt da gij hier zo vroeg zijt he.” Vraagt Tom bot aan Sanne. “Mag ik soms ni naar Bill gaan ofzo, en ja ik ben vroeger als u, problemen mee mss?” “Nee helemaal ni, ma…” “Ma wa he!” “Hey, Hey stop ok.” Sanne en Tom kijken mij aan. “Tom, moest ge egt nu zo kwaad worde op Sanne, gwn om te weten wa wij twee hadden te zeggen aan de telefoon?” “Heeft ze het weer verklapt ja.” “TOM, MOND TOE OK. Ik wil ni da ge voor zo een domme reden begint uit te vliege tegen haar. Zij heeft helemaal niks misdaan. Ik wil da ge NU u excuses aanbied aan Sanne.” “ok, Srry Sanne da ik zo deed, ik kon da ook vndg vrage of hem bellen, ik had ni zo moge schreeuwen tegen u.”
Bel Pov
Iedereen kijkt met open mond naar tom. Meent hij da nu egt, of is tom komedie aan’t spelen. “En, En ge meent da ofwa?” Vraagt Sanne. “Ja, ik meen da.” Ok het is duidelijk, Tom speelt komedie. Ge ziet het gwn aan zijn gezicht. Gustav geeft teken naar mij dat hij het dus egt niet meende wat hij zei. “Ok excuses aanvaard, het spijt mij ook dat ik zo tegen u deed enz.” “Ok, excuses aanvaard. :o Wat, meent ze da nu, zij aanvaaard zijn excuses terwijl hij zo fake deed. Ok het is bijna middag, ik moet haar egt zo dringend spreken. Ik doe teken naar de meiden en ze snappen het ook. “Euhm, wij gaan even iets eten he.” “ok, ik blijf nog eventjes.” Zegt Sanne. “NEE, gij gaat mee.”
Reageer (1)
Super!!
1 decennium geledenXx