Foto bij Happy?     1.

Marry-lou isn't not happy.;(
She doesn't do anything.
she cries a lot.
She has already experienced much.
too much.

'Marry-Lou waar ben je'vraagt haar moeder. 'Ga je mee naar beneden dan eten we samen een broodje'. Ze loopt snel de trap af. Vandaag gaan haar ouders weg ze gaan samen op vakantie. 'Marry-Lou pas jij op het huis en doe je voorzichtig? Ja tuurlijk mama'. Marry-Lou blijft thuis. Zij heeft het huis dan voor haar zelf. 'Mam en pap ik wil nog zeggen dat ik heel veel van jullie hou'. 'wij houden ook heel veel van jou Marry-Lou'. 'Maar wij moeten nu echt weg anders staan wij lang in de fille'.'Owkeej'. Marry-Lou geeft hun ouders nog snel een kus op de wang en ze loopt naar binnen om ze uit te zwaaien. 'Doeg mama en papa tot volgende week'. Marry-Lou kleed zich snel aan. En ze doet de deur op slot ze gaat naar haar vrienden. Ze heeft de scooter gepakt. 'Aaaaahhhh gilt Marry-Lou auww mijn hoofd auww'. 'Gaat het meisje?' vraagt een mevrouw die aankwam lopen. 'Neeee mijn hoofd doet zo'n pijn'. Mevrouw pakt haar mobieltje en belt de ambulance. 'Hallo Hallo kom hier snel heen er is hier een meisje van haar scooter gevallen'. Ze komen zo zegt ze'.'De ambulance is er snel. 'Waarom heb jij geen helm op?' vraagt een van de medewerkers van de ambulance. 'Ik had daar geen tijd meer voor'. 'Is het ernstig'? 'Zal ik meegaan bied de vrouw aan'? 'Ja is goed' zegt Marry-Lou. Even later komen ze aan bij het ziekenhuis. 'We brengen je wel naar je kamer je hebt een diepe wond'. Ík denk dat je geopareerd moet worden'. 'Neeeeeeee dat wil ik niet echt niet'. 'Zijn jou ouders thuis Marry-Lou'? 'Nee die zijn op vakantie'. Dan moeten wij maar even in de computer kijken naar hun telefoonnummer'. 'Nee alstublieft belt u ze niet op ze worden dan heel boos op mij nee alstublieft niet'. Ja dat moet echt wel gebeuren hoor Marry-Lou'. 'Owkeej wat moet dat moet'. Marry-Lou valt in een diep slaap. Ze wordt weer gewekt door een zuster. 'Hallo Marry-Lou wordt wakker'. 'Ja hallo ik ben nu wakker ja'. 'We zagen net optijd dat je in slaap viel want dat mag nu nog even niet met die wond'. 'Je ouders zijn gebeld'. 'Ze komen hier naar toe'. 'Je hebt toestemming gekregen van de dokters om te gaan slapen want we moeten eerst toestemming van je ouders hebben om te gaan opereren'. 'Slaap lekker Marry-Lou'. 'Welterusten' zegt Marry-Lou nog zacht daarna valt ze in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen