Just make it !



x Sanne

Are The Guys Happy With There Present ?
*Tim, Look-a-like Tom, Geflipte jonge. Die was op WERCHTER BOUTIQUE*

Sanne and Mich have a discussion !


Bel Pov

We lopen verder. Ineens zie ik een winkel met allemaal band t-shirts. “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH, omgomg, kom gaan we aub daar binnen, please, plaese.” Vraag ik. “hahahahaha xDxD tuurlijk, ey ja dan kan ik een T-shirt kopen van greenday ofzo voor Bill.” “En ik een T-shirt van FOB.” “Ja en ik van Samy Deluxe.” “ok mense kom we gaan binnen.” Als we binnen zijn zien we dat de winkel kei ma dan ook kei groot is. Iedereen loopt naar hun band toe. Als ik Metalicca zie hangen begin ik te zoeken naar een T-shirt. Ik kan maar niet kiezen. Sanne loopt naar mij toe en zegt dat ze Deze wel mooi vind.*Sanne laat T-shirt zien* “Ja, dies wel mooi, die neem ik.” Ik zoek de juiste maat en koop hem. Als iedereen hun T-shirt heeft gaan we nog even kijken bij de TH T-shirts. Ook hier kopen we een paar T-shirts. Als we buiten komen heeft iedereen 2 zakken. “Ok mense ik wil nog iets kopen voor Bill he. DaDa.” “Heyhey, wij gaan mee he.” Zegt Mich. “Wrm da, gij moe ni wete wa ik ga kope voor di.” “Toch wel, ik heb mooier kezue in juwelen.” “Hoe weet gij da ik een juweel wil kope voor Bill.” “ik weet da gwn.” “Kunt ge mijn gedachte soms lezen ofzo.” “Nee, maar ik wist da wel ze.” “jaja, en toch moogt ge ni mee.” “En toch ga ik mee.” “okokok, ik zwijg al, tegen u kunt ge toch ni op.” “hihi, I told you.” “jaja, zwijgt nu ma.”

Mich Pov

Iedereen gaat met Sanne mee. DANKZIJ MIJ. Als ze een armband heeft gekocht, zoeken wij nog even een kado voor de rest. Op het eidne van de dag heeft iedereen 6 zakken. We nemen de bus naar Sanne haar thuis, want we mogten van haar daar blijven slapen. Als we al de zakken hebben neer gezet is het al 18u. We gaan Pizza eten. Als we gedaan hebben nemen we da kado’s en vertrekken naar het ziekenhuis. Als we binnenkomen zit iedereen er nog altijd. Ik loop naar Georg en geef hem een kus. Ik geef mijn kado’s aan Georg. Het T-shirt van FOB en een zilveren ring met mijn naam erin gegraveerd. Ik zie Bel Haar kado’s afgeven aan Gustav. Zij had een T-shirt van Metalicca en Drumstokjes met haar Naam erin gegraveerd. Ook Sanne geeft haar kado’s af. Zij had een T-shirt van Greenday en een armband ook met haar naam erin. En als laatse Lisa nog. Oeioei, als eerste geeft ze de T-shirt van Samy Deluxe af. Dan komt het boekje. Tom’s ogen staan heel groot en hij kijkt direct in het boekje.

Reageer (5)

  • xMurderface

    MWHAHHA

    DAT BOEKJE

    EGT TOM GEDRAG JOH'

    xxx

    1 decennium geleden
  • marshmellow

    Oké lekker vreemd, vind ik een foto van mezelf hier o.o
    Maar goed^^.

    1 decennium geleden
  • xSKITT

    Lol zie ik bij laaste uitkomst een foto van mezelf staan!

    1 decennium geleden
  • GustavLieber

    Woehoew!! drumstokjes met men naam in (yeah)
    Haha xD
    Supergoed (Y)(Y)
    Xx...(K)

    1 decennium geleden
  • PlasticHead

    yeah
    snel verder!
    Xx. MICH

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen