A sleepover turned out different [13]
just make it !
x Sanne
P.S.: DANKE BELINDA,MICH UND LISA
Shopping With The Girls !
*Gustav Und Saki*
We are going to buy a present for the guys
Sanne Pov
Ondertussen zijn Lisa, Ik, Belinda en Mich al beste vriendin. En hebben we besloten om te gaan shoppen. “Hey, wa als we nu is kadookes gaan kopen voor de jongens.” Roept Bel. “Ey ja.” “En ik weet al het perfecte kado voor tom.” Zegt Lisa. Ik: “Laat me rade, Condooms?” “hey, nee, ik bedoel ja, nee, ja.” “Wa ist nu lisa?” “Ja ook condooms ma nog iets.” “Wa dan, cd van Samy deluxe, Concertticket van Samy Deluxe, kleren.” “Nee, een pet.” “AUB he Lisa, hebt ge die zijn kast al is bezien.” “Nee, gij wel dan?” “Ja duhhhh, ik ben zo is gaan kijken hoeveel petten die heeft, en da is ni normaal, die heeft der wss meer als 60 stuks ofzo en dan gaat madam hier nog ne pet kope voor hem.” “ja wa anders wa zou gij dan kope voor die?” Koop een boekske, de Playboy.” We beginnen te lachen.
Lisa Pov
Ohja, egt he, meent Sanne da nu egt, de Playboy kopen. Wie weet wordt Tom boos op mij. “Mss kan ik de playboy + een pet kopen.” “plus de condooms nog he lisa.” “ja ok plus de condooms dan, ma dan ga ik er wel meer als 50 kopen he.” “WTF.” Zeggen Sanne, Bel en Mich in koor. “Wrm zoveel, Tom gaat egt ni elke minuut Sex hebbe he.” “Ja, ma met mij mss wel he.” “Ale, daar begint ze weer.” “Wat het is toch zo.” “jaja, kom we gaan shoppen en NIET over sex prate.” Ik kijk heel teleurgesteld naar Sanne. “en kijk ni zo, ik praat daar ni zo graag over. Ik zen ni u he.” “Daar hebt ge mss wel gelijk in.” “I know, I’m always right.” “”Ego.” Zegt Mich.
“Segggg.” We beginnen te lachen buiten Sanne dan, maar ook zij kan haar lach ni inhouden. “Kom meiden, WE ARE GOING TO BUY A PRESENT FOR OUR GUY’S !”
Reageer (3)
HETE SEXX MIT BILL
1 decennium geledenMWUHAHAA
xxx
sexy !
1 decennium geledenga je snel verder !?
hij is egt leuk !
xX. mich
Haha
1 decennium geledenSupergoed!
En snel verder...