Just make it !


*even voor de duidelijkheid, quizlet werkt maar half daarom geen foto's*

x Sanne

He thinks i'm for his money, But i'm not !
Sanne Pov

Ik loop naar binnen en doe alsof ik niks heb gehoord. Ik glimlach naar Bill als hij naar mij lacht. Ik probeer vriendelijk te doen tegen Simone wat ook lukt, want ik heb zo het gevoel dat ze me niet egt vertouwt met Bill. Ik zeg dat ik naar Lisa ga. Als ik bij lisa kom, zie ik tom slapen op lisa haar schouder. Tom wordt wakker. Als hij ziet dat hij WEER op Lisa haar schouder heeft geslapen krijgt hij een grijns van hier tot in tokio(hotel). Ik vertel tegen Lisa en Tom Van het gesprek. Tom: "ZIJT GIJ OP BILL ZIJN GELD UIT :O, EN HOE OUD ZIJT GIJ, GE ZIJT TOCH GEEN 11 OFZO HE, WANT DAN GA IK EGT FLIPPE ALS BILL MET U WILT !" "TOM, ZIJT KALM OK. Ten eerste ik ben ni op Bill zijn geld uit, ik zie Bill als de gewone bill, ni de beroemde Bill van tokio hotel, en ten tweede ik ben 17 jaar ok." "Pfieuww, ik dacht effe da ge jonger waard. Ma Lisa hoeveel zijt gij dan?" "ik ben 1 jaarke jonger dan Sanne, dus 16." Ik zie Simone naar ons toe komen en ze zegt dat ik naar bil mag gaan.

Bill Pov

Als mijn mama weg is begin ik te denken. Zou Sanne egt voor mijn geld zijn. En ze ziet er toch wel jong uit. Mss dat ze 15 is. Maarja als ze 15 is ùag ik niet met haar hebben. Mijn mama vind dat nog te jong. Ze MOET 17 of ouder zijn. Ik hoor geklop. "Binnen." Sanne komt binnen. Ik zie dat ze wat onzeker kijkt en niet wat wat te zeggen. "Bill, ik euhm, heb het gesprek gehoort van u en simone." Fuck, dan weet ze wss ookal hoe mijn ma over haar denkt. "Srry, ik had ni moge luisteren." "Is ni zo erg Sanne, Kom is hier." Ik neem haar in mijn armen. "Sanne, voor mij maakt het niet uit hoe oud ge zijt, maar." "Bill, als ge bedoelt of ik voor u geld ben. Egt da ben ik ni, da heb ik zelfs gezegt tegen Tom. Ik zie u als de gewone Bill nie als Bill van Tokio Hotel. en als ge egt mijn leeftijd wilt weten. Ik ben 17." "das goed om te weten, want euh, mijn mama kenende, als gij nu jonger waard dan 17, mogt ik helemaal ni met hebben." "ahh, tog geluk dan da'k 17 ben he." "uhu."

Reageer (2)

  • PlasticHead

    YEAAAH
    snel verder
    hy is super [hip!
    xX. mich

    1 decennium geleden
  • LISAAxTOM

    mijn schouder doet pijn als Tom daar op blijft slapen -.-'

    neeeje hij mag da xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen