A sleepover turned out different [9]
Srry, dat het zo lang duurde, maar hier is de volgende
Just make it !
x Sanne
That's my Sister in law ! [Voor degene die ni weten wat dit betekent, Schoonzusje]
*Bill's Car is F*king mooi, Bill + Car= Geilheid !(En ik bedoel ni Carina !!!)
Meet My Mam !
Tom Pov
Ik hoor iemand mijn naam roepen en ik heb al zo een gevoel dat ik weet wie dat is. Ineens zie ik mijn moeder naar mij lopen. Ik zie Lisa raar naar mij kijken. Ik zeg tegen haar dat het mijn mama is. Als Simone naar mij toe komt begint ze helemaal te flippen en te vragen waar Bill is. Ik vertel haar alles wat Sanne tegen mij heeft gezegt. “Bill is nu ok, hij is alleen een beetje zwak, Sanne is nu bij hem.” “Sanne, wie is da nu weer?” “Da is mijn schoonzusje, en zij geeft heel veel om Bill.”
Bill Pov
Ik en Sanne zitten te TZ.(Tongzoenen, voor de domme onder ons) Het voelt zo fijn aan. Normaal denken jullie wel van, Bill is niet zo iemand die drekt iemand kust als hij een meisje ziet, maar met dit meisje, die blik in haar ogen, ik weet het niet maar er is iets met haar. Als zij verdrietig is voel ik dat, als zij blij is voel ik dat, is zij kwaad voel ik dat. Het is net alsof haar ziel in mijn lichaam zit. Ik zie gwn in haar ogen hoe ze haar voelt.
Reageer (1)
Coool Ga zo fkn Door !
1 decennium geledenxxxxxxxx