A sleepover turned out different [8]
Just make it !
x Sanne
How Sweet !
*Is kei lief*
Our first kiss
Bill Pov
Tom was juist weg. En daar is Sanne. Ik zet een lief lachje op. Sanne komt naar mij toe en geeft mij een kus op mijn wang. Ze zegt dat ze alles zou doen voor mij, maar wat ik vraag had Tom al gedaan. “Sanne, hebt gij geweend?” “euhm, ja"
“Wrm?” Ik zie dat Sanne tranen krijgt. Ik omhels haar, en houdt haar goed vast. “Ik, Ik dacht dat ik u kwijt ging raken, omda, omdat de dokters zeiden dat ze iets hadden geraakt." "ma meiske toch, ge zijt me toch ni kwijt." Ik hef haar hoofd een beetje omhoog zodat ik haar ogen zie. Ik veeg de tranen van haar gezicht af. “Sanne, vanaf toen ik in u kamer stond en ik u tegoei zag, was ik verkocht. Sanne…” “Ja Bill” “Gij zijt het meiske van mijn dromen.”
Sanne Pov
Bill zei juist dat ik het meisje van zijn dromen ben. Ik geloof mijn oren niet. Ik zie dat Bill zijn gezicht dichter komt. Hij sluit zijn ogen. Ik voel zijn zachte lippen op mijn mond. Hij opent zijn mond en gaat met zijn tong over mijn lippen. Ik open mijn mond en de gewone kus gaat over naar een passionele tongzoen. Omg, die tongpiercing kust f*king goed.
Reageer (3)
- zit te springen op stoel, poten breken bijna af -
1 decennium geledenHEHHEHHEHEHEHHE Btw, tipjeh over zonnebrillen..
BURN THEM -
SELL THEM -
KILL THEM -
[aA] xxx
Gij zijt mijn meiske van mijn dromen Ogod , hoe lieff!!
1 decennium geledenwow wat mooi echt waar ik krijg er tranen van (srry ben erg gevoelig)
1 decennium geleden