just make it !
And Leave a Reaction !



x Sanne

Did you call'd your mam ?

*Tom is verdrietig*


Tom Pov

Ik voel een kus op mijn voorhoofd, en ik doe heel langzaam mijn ogen open. Ik zie heel mooie ogen voor mij als ik kijk wie het is zie ik dat ik op Lisa haar schouder heb geslapen. “srry da ik op u schouder sliep.” “Is niks ze.” Ik kijk voor mij en zie dat Sanne aan het wenen is. Ik loop naar haar toe en vraag in paniek wat er is. “*snik* Bill *snik* ze hebben iets geraakt, en nu heeft hij een hartstilstand *snik* de dokter zei dat hij mss in coma kan liggen.” Sanne begint heel hard te wenen. Ik omhels haar en ik begin ook lichtjes te wenen.

Lisa Pov

Ik zie dat Tom Sanne omhelst en dat hij ook begint te wenen. Ik kan er niet meer tegen en begin ook te wenen. Sanne doet teken naar mij dat ik naar haar moeten komen. Sanne laat Tom even los en omhelst mij ook. “Lisa, Ik wil Bill ni kwijt, niet nu.” “Ik denk wij allemaal.” Iedereen zit te wenen. Ineens denk ik aan de ouders van Bill. “Euhm, Tom weet simone hiervan?”

Tom Pov

Fuck, daar zegt ze iets, ik heb alleen maar gedacht aan Bill. “Euhm, nee nog niet. Ik loop even weg en bel mijn moeder op. “Hay mit Simone.” O gott, ze klinkt heel happy, dit gaat moeilijk worden. “Euhm, hay mam, mit Tom.” “hey sgat, alles goed, en hoe is het met Bill?” “daar wil ik het even over hebben, bill ligt in het ziekenhuis.” “Watt, was er gebeurt?” “mam, kom naar ziekenhuis*naam ziekenhuis*, daar vertel ik u alles.” “ok, ik ben er direct.”

Sanne Pov

Tom komt terug en zegt dat ze er sffs is. Het wenen is al een beetje gestopt. Ik zie een dokter afkomen naar ons. Ik vraag hoe het met Bill is.
Dokter: “Bill is… !”

WAT GAAT DE DOKTER ZEGGEN !
# is hij dood
# ligt hij in coma
# is hij wakker

Reageer (3)

  • Spanjeeee

    wakker! please!
    <33
    ga snel de volgende make dan weet ik of ik gelyk had ! !
    *hoopvol*

    1 decennium geleden
  • xMurderface

    HIJ IS WAKKER DUEAH
    HIJ NIET NIET NIET DOOD GAAT

    JAAH LISA HETE SEXX MET SANNE


    xxxx

    1 decennium geleden
  • LISAAxTOM

    BILL IS WAKKER
    EN HIJ HERSTELT KWEENIE HOE GOED
    EN DAN HEEFT HIJ HETE SEX MET SANNE
    EN IK MET TOM
    EN ZE LEVEN NOG LANG EN GELUKKIG xD
    ma wss nie (huil)

    SNEL VERDER POEPS (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen