A sleepover turned out different [5]
Srry schatzz, maar nog geen hete sex met tom
nog effe wachten, ma ge krijgt wel dit !
Just make it !
x Sanne
Lisa is in heaven !
*Tom is moe !*
Lisa Pov
Ik schrik als ik Tom hoor schreeuwen. Sanne kijkt mij hulpeloos aan. Ik wandel naar Tom toe en omhels hem. Tom omhelst mij ook en ik voel zijn schouders een beetje shokken. Ik zie dat Sanne de kamer verlaat en teken doet dat ze naar een dokter gaat. Ik blijf nog even staan en vraag aan Tom of we gaan zitten. Zachtjes knikt hij. We gaan zitten en Tom blijft mij vasthouden. Natuurlijk wil ik hem kussen, maar da kan ik best nu niet doen. Ik wrijf zachtjes over zijn rug en zeg hem dat alles wel goed komt. Ik zie Sanne lopen naar de deur en hoor nog net dat ze Bill zijn naam roept. Ik kijk naar Tom maar zie dat hij in slaap is gevallen.
Sanne Pov
Ik loop even naar de balie, omdat ik gwn zie dat Lisa nu even alleen wil zijn met Tom. Ik hoorde Tom ook wenen. Wat natuurlijk wel normaal is, het is zijn broertje di in het ziekenhuis ligt. Ondertussen ben ik al aan de balie, maar ik zie ineens heel veel dokters lopen naar boven, ik weet niet maar ik heb zo een vermoeden dat di dokters voor Bill zijn. Ik loop hen achterna, en inderdaad ze lopen de kamer van Bill binnen. Ik roep naar een dokter en vraag wat er met bill is. “ Euhm, we hebben hem kunnen verzorgen, maar de dokters hebben iets geraakt, hij heeft een hartstilstand. xOxO “omg, komt het nog goed met hem?” Ik loop naar de deur en kijk door het raam. “We denken het wel mevrouw. Maar het kan zijn dat hij in coma gaat geraken.” Ik begin lichtjes te wenen, maar dat wordt erger als ik eraan denk dat Bill in coma kan liggen. Ik loop naar lisa en Tom en zie dat Tom op Lisa haar schouder ligt te slapen.
Reageer (2)
1 decennium geledennéé!
bill mag niet in coma geraken!
maar hy is al héél erg goed!
kga snel de rest make!
*nieuwsgierigheid voor wat er met bill gaat gebeuren*
Nog geen hete sex
1 decennium geledenmaar wel liefheid
arme Billy & Tommy *knuffelt*
x