A sleepover turned out different [4]
Just make it !
x Sanne
Tom is mad !
Tom is coming to his little brother !
Tom Pov
Er liepen zoveel fans achter ons dat we moesten splitsen. Maar ik, Gustav en Georg waren al een halfuurtje aan de studio en we hebben nog niks gehoort of gezien van Bill. Ik bel naar Bill voor de 5de keer, maar tevergeefs, hij neemt niet op. We gaan naar binnen en zeggen tegen peter dat we niks weten waar Bill nu is. Ineens krijg ik telefoon. Ik kijk op het scherm en zie ‘Bill’ staan. Rap neem ik op en roep: “WTF, Bill waar zijt ge, kom direct naar de studio wa staan hier al een halfuur." “Euhm, tis Bill niet, der is iets ergs gebeurt met hem.” Hoor ik een meisjesstem zeggen door de telefoon. “Waar is mijn broertje, en wie zijt gij?” “Ik ben Sanne, en Bill is in het ziekenhuis *Naam van ziekenhuis*.” “ok, we zijn daar binnen 20min.” “ok.”
Sanne pov
Als we aankomen bij het ziekenhuis geeft Bill zijn gsm aan mij. “Bel Tom op en zeg dat hij moet komen.” “ok.” Ik bel Tom.” Hij rinkelt nog net geen 1 keer en er werd al opgenomen. Ik wil zeggen wat er is gebeurt maar Tom begint al te schreeuwen. “Euhm, tis Bill niet, der is iets ergs gebeurt met hem.” Tom vraagt wie ik ben en waar Bill is. Ik zeg mijn naam en zeg dat hij in het ziekenhuis is. Over zo een 20min. is hij hier. Ik en Lisa zitten in de wachtkamer. Ineens horen we iemand heel hard lopen en zien we een jongen met dreadlocks voorbij lopen. Ik loop naar de gang en zie hem voor een deur staan. “Tom !” Roep ik. Hij draait zich om en kijkt mij aan. “Zijt gij die Sanne di mij gebeld heeft?” “Ja da ben ik.” Hij komt ook in de wachtkamer zitten en ik vertel wat Bill mij vertelt heeft. Ik zie Tom rood worden van woede en hij schreeuwt: “Fuck die haters. Ik vermoord hen, als ik ze zie he wacht maar, Ze zijn dood als ik hen zie. ZE MOETEN GVD VAN MIJN BROERTJE BLIJVEN !”
Reageer (2)
oooh... hoe lief!
1 decennium geledentom houdt van z'n broertje!
:p
Oooh zo lief van Tommie
1 decennium geledenMIJN Tommie
zooo mooi geschreven
[ kijk ik schrijf reacties dus ik krijg hete scene met Tom *puppyeyes* ]
ILOVEYOUTHEMOST