A sleepover turned out different [2]
Hya !
Ik zie dat onze[Schoonzusjes] serie[# Up's and Down's but unbreakbale [TH]] Weinig wordt gedaan
en ik vraag maar 1 ding
Maak aljesblieft de serie en laat een reactie achter, we zouden het heel fijn vinden als jullie dat deden. ookal heb je geen account hier, maak ze gwn!! PLEASE
x Sanne
WTF happend to him ?
*Tom und Bill / Lisa und Sanne*
Call 911
Sanne Pov
“Euhm, wie zijt ge en wa doet ge in mijn
kamer?” “??” “Was zagst du?” “Euh, Who bist du und was magst du hier?” [ik zet het in’t Nederlands, ma we spreken Duits] “Kent je me niet ofwa?” “Hoe moet ik u kennen als ik u nie tegoei ken zien?” Ik doe het licht aan en schrik als ik een jongen zie met lang zwart haar, uitgelopen make-up en overal schrammen op zijn lichaam. Ik kijk naar Lisa en dan terug naar de jongen. “Zijt gij Bill Kaulitz?” “Ja, dat ben ik.” “OMFG, wat is er met u gebeurt?” “Euhm, *kijkt naar beneden* een groep jongens hebben mij geslagen.” “:-o:-o, Omg, Kom leg u effe en Lisa bel de ambulance.”
Bill Pov
Ik ben net geslagen geweest door een groep Th-haters. Normaal gingen we[Tom, Gustav, Georg, Bill] naar de studio om te repeteren. Maar omdat er zoveel fans achter ons aan liepen zijn we gesplitst. Toen, ja Toen kwamen de hater en scholden ze me uit voor Homo, Janet,… Een paar jongens hielde me vast en 2 andere sloegen me in elkaar. Ik ben nu opzoek naar huizen waar de mensen nog op waren, of waar de deuren nog open zijn. Geen enkel huis waar ik kom is open. Tot ik aan een huis kom waar de deur open is. Ik loop naar binnen en roep of er iemand is. Geen reactie. Paar seconden later hoor ik lichtjes gegiechel. Ik loop naar boven en zie daar 2 meisjes heel eng naar mij kijken.
Nein !
Nope, look above !
Reageer (1)
Waww, als zoiets in het écht zou gebeuren... haters werden zelf doodgeslagen!!
1 decennium geledenEn t'ziet er al goew uit!
Xx, Yunaàh.