Part 5
Louis’ POV:
“I’M HOME !” Schreeuwde Vicky. “Okay, nobody’s home.” Zei ze dan toen er niemand antwoorde. “So … We gonna play on the playstation ?” Stelde Emma voor. “You got a playstation ?” Zei ik met een big smile. “Yeah I got a playstation, 2 actually.” Zei ze terug met ook een big smile.”2 ?...” Vroeg Harry ongelovig. “Yeah ! One in my room and one here.” Zei ze en wees naar de playstation in de living. “Cool !” Zei ik en liet me in de zetel vallen.
Niall’s POV:
Ik en de rest gingen ook in de zetel zitten. “So do you have some food ?” Vroeg ik terwijl ik met puppy ogen naar Vicky keek. “Yeah but not for you.” Zei ze plagerig en verdween in de keuken. “Do you want something to drink ?” Vroeg Emma ons dan. We zeiden allemaal wat we wilden en Emma verdween ook in de keuken. Beetje later kwam Emma terug met het drinken, gevolgd door Vicky met 2 zakken chips. “Don’t eat to much Niall. We have to share it.” Zei Vicky al lachend. “I wasn’t planning to.” Oké leugen ik was het wel van plan.
~later die avond~
We waren nu een film aan het bekijken, aangezien we buiten niks konden doen. Want het was aan het onweren. “Mama ?” Hoorde ik Vicky zeggen. “Nee, ik ben binnen.” Ze was aan de telefoon met waarschijnlijk met haar mama. “Oké, Emma is hier dus het ga wel goed zijn zeker als ze blijft slapen ?” Ik zag Vicky knikken naar Emma als goedkeuring van wat ze juist gezegd had. Denk ik. Want ik verstond niks van wat ze gezegd had. “Oké dag mama.” Zei ze nog en legde de telefoon toe. “So it seems like you’re stuck here.” Zei Vicky tegen Emma. “Wat? Door het onweer?” Vroeg ze terug. “Uhu dus de jongens ook … “ en Vicky knipoogde. “Yay!” Zei Emma met een big smile. “What’s the matter?” vroeg Zayn aan de meisjes. “We’re stuck here ‘cause of the storm.” Zei Emma. “So you too.” Vervolgde Vicky.
Emma’s POV:
Omdat het onweer dichtbij was, hadden we alle stekkers uitgetrokken. “So what are we gonna do now ?” Vroeg Zayn. “Truth, last kiss on the tip of your lips were they his? Talk talk. Was your heartbeat beating? Dare … “ Begon Vicky te zingen. “I think what’s she’s trying to say is Truth Or Dare.” Zei ik omdat de jongens haar raar aankeken. “What ?! It’s a good song !” Zei ze tegen hen. “Okay, let’s play !” Zei Harry uitdagend. “Okay, Lee am. Truth or dare ?” Vroeg Vicky aan hem. “Truth.” “Okay. Do you have a girlfriend?””Why do you wanna know?” Bemoeide Louis zich ermee. “I’m a fan! I wanna know everything! Duh!” Zei ze alsof Louis dat al lang moest weten. “Nope.” Beantwoorde Liam haar vraag. Ik zag dat Vicky haar geluk niet meer op kon.
Na een tijdje, vroeg Zayn : “Emma, truth or dare?” “Dare.” Zei ik wetend dat ik hier spijt van ging krijgen al kennende de jongens. “I dare you to kiss Harry on the lips for … 10 seconds.” Zei hij direct. “What!! No way! Stay away from my guy!” Riep Louis hysterisch uit. Maar je zag dat hij er ook om moest lachen. “Chillax LouLou.” Zei Harry tegen hem. “Euh … Do I have to?” Vroeg ik twijfelend. “Ik weet dat je onschuldig wilt lijken maar we weten allebij dat je het wilt. Dus zoen hem gewoon.” Zei Vicky. “What did she say?” Vroeg Liam aan mij. “Euh … Nothing.” Zei ik lachend. Iedereen zat nu te zeggen dat ik het moest doen. Ik besloot dan maar om Harry te zoenen. “Okay! Fine I’ll do it!” riep ik uit voordat ik Harry bij zen kraag nam en zijn lippen op die van mij voelde. “Owwww.” Hoorde ik op de achtergrond. Maar ik besteede er niet veel aandacht aan. Het enigste dat nu door mijn hoofd ging was dat de lippen van THE HARRY STYLES zich op mijn lippen bevonden.
Er zijn nog geen reacties.