Zayn pov

Met gesloten ogen rust ik op Nialls benen.
Harry slaapt, Louis slaapt en Liam slaapt.
Alleen Niall en ik zijn nog wakker. Al weet Niall dat niet.
Zachtjes streelt hij mijn haren en ik geniet ervan. Niall was altijd mijn maatje geweest. we hadden een bromance, tenminste dat maakten de fans ervan.
Ons managment vertelde ons dat we er niks van moesten aantrekken."onzin is het. Zoek er gewoon niks over op."
En ik wist dat ik dat ook niet moest doen.
maar als ik Zayn intypte op google kwam er wel 'zayn loves niall" of 'zayn bromance'
Ik kon het niet weerstaan en had er op geklikt."Ziall" werden we genoemd.
Ik wil zuchten, maar ik realiseer me dat niall niet weet dat ik wakker ben.
de laatste tijd voelde ik me vreemd. Ik had vaak een gek onprettig gevoel in mijn buik en voelde me heel onzeker.
"hey, ben je wakker? Ik dacht dat je s-sliep..." hoor ik opeens een geschrokken stem.
ik draai me om."oh, nee ik was wakker." zeg ik rustig en glimlach naar de ierse jongen.
Zijn wangen worden rood.
"je mag wel verder kriebelen."zeg ik verlegen."ik vond het lekker."
Niall knikt."als jij het wilt."
Bij het horen van mijn eigen zin stopt mijn hart even.Ik meende het. De aanrakingen van Niall waren gewoon geweldig. ik kreeg rillingen over mijn hele lichaam, én niet alleen als hij me aanraakte...



@ hotel

"Hey, waar ga jij heen dan?"harry zet de film op pauze.
"frisse neus halen"zeg ik zacht."beetje last van me buik enzo."én nadenken, maar dat zei ik er niet bij.
Even trekt Harry zijn neus op."roken zeker. Slecht Zayn, slecht."
waarna hij lacht."tot zo."
Ik knik en loop richting de lift in de hotel-gang.
De deur gaat open een een prachtige sterrenhemel verwelkomt me. Het balkon.
"oh zayn."zeg ik tegen mezelf terwijl ik de sigaret in mijn mond steek.
"wat is er toch met je?"
ik laat mijn ellebogen steunen op het hek van het balkon.
Ik had tijd voor mezelf nodig. Ik moest nadenken.
Over mijn gevoelens. Ik wist niet waarom ik me zo voelde, waarom ik altijd zo'n gek gevoel in mijn buik had en zo dromerig was.
Ik blaas de rook langzaam uit en bekijk de sterren.
"hey" hoor ik dan en geschrokken draai ik me om.
Het is Niall.
"eh hey." zeg ik onzeker. waarom was hij nou weer hier???
"wat kom jij hier doen?" vraag ik rustig.
Niall wrijft door zijn haar."ehm, nadenken.jij?"
Zie je, ik was niet de enige die afentoe onzeker was.
"ook." zeg ik kortaf en kijk weer weg.
Ik merk dat Niall naast me komt staan.
"maaaan, t is koud."zegt hij en ik grijns."ja he."
Hij trekt zijn vest verder dicht.
Even staren we allebei naar de sterrenhemel en is het stil.
Het enige geluid wat je hoort zijn de auto's die toeteren.
"ik had echt even tijd nodig om na te denken"zeg ik dan."gewoon over alles."
niall staart naar me en knikt even."ja, ik ook."
Dan is het weer een tijdje stil. Ik neem een trek van mijn sigaret.
"ik dacht dat je zou stoppen met roken."'zegt niall lachend en zijn handen bewegen naar de sigaret.
Zacht en teder trekt hij hem uit mijn mond en ik kijk naar zijn heldere blauwe ogen. Even weet ik niets uit te brengen.
Niall gooit de sigaret over het balkon en ik vergeet even om te protesteren. "ha ha.'lacht hij."zo."
Hij draait zijn hoofd naar me om en kijkt me dan ook aan.
Er valt een hele ongemakkelijke stilte rondom ons en op de een of andere manier kan ik alleen maar naar de blonde jongen tegenover me kijken.
Langzaam glijden mijn handen over de rand van het balkon naar de zijne en onze vingers verstrengelen.
Niall schrikt van de plotselinge aanraking en langzaam beweeg ik mijn hoofd naar het zijne toe.
Ik kan er niks aan doen, de aantrekkingskracht tussen ons is gewoon te sterk.
Onze lippen raken elkaar bijna als Niall zijn hoofd plotseling wegdraait.
"i-ik denk dat ik maar naar binnen ga."hij trekt zijn hand onder de mijne vandaan en kijkt me diep aan.
Dan draait hij zich om en haast zich naar binnen.
Voor tien minuten lang kan ik niets uitbrengen. Ik staar naar de plek waar Niall net stond en sla dan mijn hand voor mn mond.
"o god..." bij de realisatie wat er net allemaal gebeurd was word ik niet goed.
Ik had hem gewoon willen zoenen.
Zoenen.

Reageer (11)

  • RxStylinson

    Niall wat doe je nou?
    en tuurlijk wil je Niall zoenen Zayn, dat wil iedereen :D
    hihi
    snel verderr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen