Foto bij 10 || Lisa

OPGELET! LISA POV

“Li-am!” Vroeg ik een beetje zeurderig. “We zijn er bijna, close your eyes.” Zei hij met een glimlach van oor tot oor. “Okay, I’ll try. Maar ik kan niets beloven.” Zei ik op een plagerige toon. Ja, ik was vandaag in een goede mood.
Even later zei Liam: “Open your eyes, honey!” Ohmygod, hij noemde mij ‘honey’, ik begon inwendig te flippen en toen ik mij ogen opende ook uitwendig. Ik sprong ik zijn armen en hij viel bijna om omdat hij dat denk ik niet verwacht had, maar hij had de mooiste picknick ooit klaargezet in het midden van Hyde Park.
Ik zat nog steeds rond te springen terwijl Liam mij probeerde te kalmeren. Ik was gewoon zo blij, dat moet ik straks echt tegen Frauke zeggen.
“Laten we gaan zitten.” Stelde Liam voor. “Ik heb aardbeien met chocolade.” Vervolgde hij. “Oeh oeh, I love strawberries and chocolat! Is het belgische chocolade?” Vroeg ik nu wat rustiger en ging zitten. "Jip, chocolade van België is het beste.” Zei hij. “Of course, it’s my country.” Zei ik lacherig.
Ik had mij ondertussen al dicht bij Liam gezet en hij gaf me een aardbei. “You are crazy.” Zei hij lief in mij oor. “Gek van jou.” Zei ik een beetje verlegen, ohnee nu begin ik te blozen. “Je bent schattig als je bloost.” Fluisterde hij in mijn oor. Een giechel ontsnapte uit mijn mond terwijl ik verdronk in zijn ogen.
Hij keek ook terug in mijn ogen en buigde licht voorover. Onze gezichten waren nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd dacht ik toen ik plots de fluweel zachte lippen van Liam op de mijne voelde. Ohgod, hij kust mij! Keep calm, Lisa en kus hem terug sprak ik in mezelf. Dat was dus ook wat i meteen deed en zo ontstond er een passionele kus.

Reageer (2)

  • MrsReesh

    Oeh!

    1 decennium geleden
  • Cypher

    niceeeee(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen