Foto bij 08 || Frauke

“Ohgod, hoe gaan we dat nu fiksen voor vanmiddag?” Vroeg Lisa met een pruillip. “Ik heb wel een idee!” Zei ik. Lisa onderbrak mij en zei: “Jij hebt altijd goede ideeën, tell me!” “Onze kamer is toch op gelijkvloers dus kunnen we maybe door de raam naar buiten gaan.” Stelde ik voor. “Oheyeah, great idea!” Schreeuwde Lisa uit. "I know I know, just like always.” Ik deed alsof ik een dike nek had, maar Lisa was mijn ‘rare humor’ al gewoon.
“Wij zijn weg. Ik doe de deur op slot. We zijn laat terug, rond middernacht ergens.” Zei onze leerkracht. *klik* dat betekende dat de deur op slot was, maar zo dom als onze leerkrachten zijn blijft er niemand om ons te controleren.
“Om twee uur bij Starbucks, toch?” Vroeg ik ter bevestiging. “Jup, dus nog één uurtje om ons klaar te maken.” Zei Lisa.

ÉÉN UUR LATER

“We have to go!” Riep ik naar Lisa die nog steeds in de badkamer zat. “Ik ga eerst!” Kwam Lisa de badkamer uitgestormd. “Okay, okay. Relax girlie.” Zei ik nog terwijl Lisa blijkbaar al buiten stond. “Ik ben al buiten, your turn!” Riep ze me toe. Ohnee dacht ik nog, ik ben echt zo onhandig maar voor Louis had ik dat wel over.
“Here I come!” Riep ik nog net voor ik in de struiken belandde. “Auw! Auw!” Zei ik jammerend. Lisa kwam op mij afgelopen en hielp me eruit. “Let’s go!” Riep ik terug vrolijk.

TIEN MINUTEN LATER

Lisa en ik wouden net een stap in de Starbucks zetten toen Louis en Liam al op ons kwamen afgestormd en ons hevig begonnen te knuffelen. “Adem! Adem!” Piepte ik. Louis liet mij los en gaf op elke wang een kus. “I have a surprise for you.” Zei hij liefdevol. “Oeh, I love surprises!” Zei ik blij. “Okay, let’s go than. Maar ik moet je wel blinddoeken.” Liam had ook een verassing voor Lisa, zij waren vijf minuten geleden al vertrokken.

Reageer (2)

  • Horandeluxe

    vandaag nog twee hoofdstukjes en ik heb al tot vijftien in voorraad! ;d xx

    1 decennium geleden
  • BackToRed

    Verder <3 ^_^
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen