1
Niall pov.
En daar zat ik dan. Ik hoor het deuntje van de muziek en zet in.
"Cause I can't love you more than this." mijn hand glijd over de rug van zayn, die naast me zit en glimlachend zing ik de tekst voor hem.
Hij kijkt me aan en zijn ogen fonkelen. Ook hij kan een glimlach niet onderdrukken en langzaam beweegt hij zijn hoofd naar het mijne toe.
De fans worden gek. met het gegil op de achtergrond haalt Zayn zijn hoofd weg en ook ik ga weer normaal zitten.
Harry zingt verder.
Ik voel de kriebels in mijn buik en ik kijk naar Zayn. Dit was weer zo'n teken.
Ik had geen idee wat het was. mijn handen begonnen te trillen zodra ik bij hem in de buurt kwam en ik op de een of andere manier had ik alleen maar zijn aanwezigheid nodig om me beter te voelen.
Ik had het nooit echt in de gaten gehad, maar de laatste tijd viel het me meer en meer op.
Zayn deed wat met me. Het was fijn, maar aan de andere kant ook verwarrend.
Ik wist niet wat deze gevoelens te betekenen hadden.
ondertussen zijn we bij het deel van More than this, waar ik weer moet zingen.
Als de fans mijn stem horen gillen er een paar en Zayn glimlacht.
Even zie ik vanuit mijn ooghoeken dat hij naar me gluurt.
Vanbinnen gaat mijn hart tekeer en als ik klaar ben, hou ik de microfoon omlaag en zucht. Deze gevoelens maakte me onzeker...
Later that day.
"Hey Niall." Zayn slaat een arm om me heen als we door de gang van het gebouw lopen en een rilling gaat door me heen."goed gezongen."
"bedankt."zeg ik zachtjes en glimlach.Zijn prachtige donkere ogen boren zich in de mijne en even kan ik niet stoppen met naar hem te kijken.
"Hey, Aarde aan Niall?" zegt Zayn lachend en zwaait voor mijn gezicht.
Ik schrik op en merk dat we stilstonden.
"eh, ik was even in gedachten verzonken denk ik..." ik wrijf verward door mijn haar."sorry."
Zayn lacht waardoor zijn spierwitte tanden zichtbaar zijn."ach, geeft niets. Kom, we moeten gaan. Terug naar het hotel."
Ik knik.
Toch had ik wel vermoedens wat er aan de hand was. Maar dat kon simpelweg gewoon niet. Ik bedoel, we zaten in een band.. en ik had vriendinnetjes gehad.. en..
Zayn pakt mijn hand en trekt me mee naar de deur. Richting de bus die ons naar het hotel zou brengen.
Bij zijn aanraking krijg ik kippenvel.
I-ik kan niet verliefd zijn op Zayn .Dat kan simpelweg niet.
Reageer (3)
OMG IK ZIT HIER GWN ME TOETSENBORD OP TE ETEN!!!
1 decennium geledenLike it<3
1 decennium geledenNiall accepteer het maar, het is heel logisch. Iedereen die Zayn ziet, wordt gewoon verliefd op hem dus ook jij hihi
1 decennium geledennew abo <3
snel verderr x