Ehm wich side do i have to choose
Daisy pov;
De volgende dag word ik wakker naast kakashi in bed.’ Joh opstaan,nu ik er ben ga jij niet meer te laat komen’zeg ik droog.’ Hmm,dais laat me ff slapen’zegt kakashi droog. Ik sta op kleed me aan en maak ontbijt voor ons ,ineens gaat de deurbel.’Hoi dais,wat doe jij bij kakashi thuis ?’vraagt rin me oerstom. Ik kijk haar schaapachtig aan en gooi de deur voor haar neus dicht. Ik hoor haar nog wat schreeuwen maar na een paar minuten vertrekt ze.’ Wie was dat ?’vraagt een slaperige kakashi die de kamer inkomt sjokken .’Oah gewoon een gek die iets wilde verkopen’zeg ik droog. Hij pakt wat melk en zuipt het uit het pak.’ Lets go’zegt hij droogjes. Ik knik en we lopen naar het veld waar beide onze teams hadden afgesproken. Blair en obito zie je al meteen ,ze zitten elkaar weer eens te kloten .Rin asuma en minato staan er ook al.’ Jo,iedereen’roep ik droog. Ze kijken ons aan en zwaaien behalve rin en Blair,rin kijkt ons dom aan en Blair kijkt zo naar ons van ‘hoe was de sex gister ?’die kleine perv dat ze is.’Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben maar kakashi is nu officieel jounin ’zegt minato trots. Iedereen is blij voor hem behalve obito ,die het nog steeds niet met hem kon vinden.’Jullie ,weten dat het traditie is om diegene een cadeau te geven,hij is nu onze nieuwe teamleider’zegt minato glimlachend. We lopen de bossen in en opeens staan kakashi en minato stil.’Iemand is hier’zegt kakashi serieus.’ Ja wij’zegt Blair sarcastische ,ik houd haar mond dicht en we schuilen achter een boomstam. Als de vijand tevoorschijn komt rent kakashi erop af om zijn nieuwe jutsu chidori te testen,het raakt de vijand echter niet en hij maakt een wond in kakashi’s arm,minato rent er snel op af en redt kakashi nog net voor hij nog harder geraakt kon worden,minato schakelt de vent uit en het wordt langzaam donker.’ Jullie gaan hier overnachten,kakashi jij hebt de leiding ik moet verder om te helpen bij de frontlines.’ Hai’zeggen we alle 4 in koor.Asuma en rin zijn niet mee gegaan omdat we anders met te veel waren.’Kakashi kom hier ik heal de wond wel’zeg ik lief,kakashi trekt z’n trui uit waar ik echter bijna van ga kwijlen en ik genees en verbind de wond.’Dankje dais’zegt hij lief terwijl hij een zoen op mijn kruin drukt.’Ik ga slapen ,let jij op kakashi ?’vraag ik hem droogjes. Hij knikt en ik ga slapen.De volgende dag rijzen we verder,we komen langzamerhand bij een waterplas aan.Ineens verschijnt er een ventje achter blair die een shuriken tegen der nek houdt ‘ Blair’gilt obito die meteen erop af wilt gaan,maar echter tegen wordt gehouden door nog een ander ventje.Blair staat er maar hulpeloos bij en wij kunnen niks doen,de ventjes verdwijnen ineens.’ Ik ga blair zoeken’zegt obito koppig.’ Nee we gaan de missie afmaken’zegt kakashi serieus.’Weetje kakashi diegene die de regels overtreden zijn trash,maar diegene die afzien van hun vrienden zijn nog erger dan trash ,en ik ga blair redden’zegt obito koppig terwijl hij wegloopt.’ Daisy ga je mee ?’vragen ze beide in koor.’ Ehm .. eeeuuh ’breng ik eruit niet wetende wat ik moet doen.
Reageer (1)
IK KIES!
1 decennium geledenKAKASHI
Jaja ^^
Ik lul hem wel om beetje me charmes erin gooien
En op naar jou!
alleen kan ik binnenkort niet meer in zijn prachtige oogjes staren -.-
want dan wordt het in 1 oogjes staren
zucht -.-
Mrja
hij blijft leuk
hm ^^ ghaha kakashi is sexy
maaaar
rin moet er ook nog achterkomen ^^
ghaha
Dus schrijf Alysha schrijf
X