*Harry Styles

'Daar ben je!' riep Louis zodra we binnenkwamen. 'We dachten dat je op het toilet zat en begonnen ons al wat zorgen te maken...'
Ik grijnsde. Louis kennende had hij al allemaal scenario's verzonnen van wat er gebeurd zou kunnen zijn, en minstens een daarvan bevatte een aanval van buitenaardse wezens.
Hij en de rest zaten aan een tafeltje met een paar drankjes erop.
Mell zat er ook bij en eek met samengeknepen ogen naar Zoey, die op haar beurt al even kwaad terug keek.
'Ik dacht ook dat je op het toilet zat.' zei ze zonder weg te kijken van Zoey.
'Eerst wel, toen bedacht ik dat Zoey buiten zat en ben ik haar gaan vragen om binnen te komen.'
Mell dacht even na en knikte vervolgens, alsof ze het antwoord goedkeurde.
'Fijn dat je terug bent, Zoey.' Trevor knipoogde naar haar en trok haar vervolgens bij hem. 'Je bent nat.' zei hij. 'Oh, juist. Het regende dus buiten. Weet je, anders ga ik even naar het toilet, dan-' Zoey wou opstaan maar werd vrijwel meteen teruggetrokken. 'Maakt niet uit.' grinnikte Trevor. 'Het is zelfs sexy...' Een beetje gepikeerd ging ik naast Mell zitten en hield ik de twee in de gaten.
'Wat ga je morgen doen?' vroeg ze. Ik scheurde mijn blik van het koppel tegenover me af en keek in Mells vragende, blauwe ogen.
'Geen flauw benul.' antwoordde ik waarheidsgetrouw.
'Oh...' Mells ogen begonnen nu speels te twinkelen. 'Heb je dan zin om morgen naar de sportvelden te gaan, ofzoiets?' 'Sportvelden?' vroeg Zayn. 'Zijn er hier sportvelden?' Mell knikte. 'Tuurlijk. Een paar straten verder. Heel uitgebreide sportvelden nog wel; er zijn tennis-, voetbal-, basketbal- en golfbanen. Maar ik dacht eigenlijk eerder aan alleen ik en Har-' Ze werd echter ruw onderbroken door Ariana. 'Super! Ik ben onklopbaar in tennis!' Niall lachte net iets te luid.
'Jij Ariana?' 'Wat is daar grappig aan?' beet ze hem giftig toe.
'Oh, niets je lijkt me gewoon niet het type om veel te sporten.' antwoordde hij. 'Bedoel je dat ik dik ben?' En de discussie was: geopend!

Sorry voor het korte en een beetje saaie stukje ;)
Mijn vader heeft een of ander gedoe met zijn werk waar hij zijn computer voor nodig heeft, dat betekent dat ik minder op de computer kan :(
ik blijf stukjes posten uiteraard, maar er kan een beetje tijd tussen zitten ;)

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen