forever yours!

"trrrrrrrr.'. De wekker gaat. Met een zucht wordt Eva wakker.
Het is nog zo vroeg & wat gaat de vakantie toch snel.
Wanneer Eva weer haar ogen open doet en op de klok kijkt ziet ze dat ze in slaap is gevallen.
'Shit' zei Eva. ' Ik kan niet weer te laat komen.' Denkt ze bij zichzelf.
Snel pakt ze de kleding die ze die dag aantrekt, doet wat mascara op, pakt een boterham en leert ondertussen haar proefwerk Frans.
Als het 7 uur is raced Eva naar de schuurt en pakt de fiets.
' Ik ben onderweg, wacht je even? ' smst Eva naar haar fietsmaatje Rik. Ze kent hem al vanaf de basisschool en ze zijn goede vrienden.
Hijgend van het harde trappen komt Eva om half 8 bij de brug en kijkt om zich heen.
Ze ziet geen Rick. Vervelend dat ze niet bij hem op school zit!
Snel fiets Eva verder om maar niet te laat te komen. Eenmaal aangekomen op school rent ze naar haar kluisje om de goede boeken voor de lessen van die dag te pakken.
Als ze bij haar kluisje staat voelt ze dat er iemand bewust achter haar staat.
Ze schrikt, ' zou het nu al weer beginnen? ' denkt ze.
' Zo Eva, fijne vakantie gehad ' zegt de mierzoette stem van Ashley.
Eva rilt. Wat een nare stem heeft dat kind toch!
' Ja Ashley, ik heb je huiswerkt gemaakt ' klinkt de onzekere stem van Eva. Eva geeft jet huiswerk aan Ashley en zucht opgelucht als ze een glimlach ziet op het gezicht tegenoverhaar. ' Goed gedaan, schrijf je ook die 1000 strafregels nog ?' roept Ashley terwijl ze naar Stan loopt. Eva kijkt toe hoe Ashley overdreven aan Stan hangt en hem uitgebreid begint te zoenen midden in de aula.
' Ashley Terhuizen, melden bij de teamleider' buldert de stem van wiskunde-docent Stondie.Stan kijkt hulpeloos toe en vind het allang best dat hij niet naar de teamleider hoeft. ' Het is toch haar eigen schuld, van mij hoeft dat overgedreven gedoe niet ' denkt hij.
Eva heeft alleen nog maar oog voor Stan. De wereld staat voor haar stil als hij oogcontact met haar maakt.
Stan bekijkt eva ondertussen en hij merkt op dat ze helemaal niet lelijk is. Bruin haar en blauwe ogen en haar tanden goed verzorgd. ' Ach stan, hou toch op, veelste verlegeven voor jou, de popujopie' denkt stan bij zichzelf.
Eva dacht niet veel, ze had Stan al zovaak goed bekeken dat ze ieder plekje van zijn gezicht wist.
Nog snel de mascara bijvullend en denkend liep ze de klas in.
Haar voornemen was om de plek van Ashley in te pikken, ze zou het hard gaan spelen.
Een vastbesloten glimlach lag op haar gezicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen