Chapter O1
Eerste hoofdstukken zijn (bijna) altijd slecht, deze dus ook. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het lijkt nu nogal cliché, dat ze iets met elkaar zullen krijgen en bla bla... Maar het loopt allemaal iets anders. Het is een standaard verhaallijn nét iets anders. Enjoy, xx Maud
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Dat wat Vero zegt
1 decennium geledenik zal het ook eens niet met haar eens zijn: wat heeeerlijk dat Zayn eens niet. zelfverzekerd en aanwezig is. [as in, ik lees niet zoveel One Direction stories, de laatste tijd wel steeds meer, maar ik geloof niet dat ik Zayn ooit eerder zo... beschreven heb gezien zeg maar.] AND I REALLY LOVE IT. <3Ik ben benieuwd naar de rest, hoe je dit gaat uitwerken, wat precies de verklaring is voor Zayns verlegen en lichtelijk afstandelijke gedrag [stiekem denk ik dat hij haar ook gewoon leuk vindt, maar stiekem denk ik dat er ook wel wat anders zou kunnen zijn] en ik ben heel erg benieuwd waar die laatste zin tot gaat leiden.
MIIIIEH, that is: I want more.
Ik vind nog steeds dat je leuk schrijft. Amen. <3
Wat schattig; onzekere en verlegen Zayn. MWRIMWRI
1 decennium geledenIk vind dit niet slecht, ik ben al ontzettend benieuwd naar het net iets andere in deze verhaallijn. En zelfs als het standaard was geweest, had ik het gelezen want je schrijft gewoon zo goed dat het me niet eens zou storen. Snap je?
Snel verder, alsjeblieft. <3
Awh, zaynie is shy!
1 decennium geledenZayn vindt haar ook leuk !
1 decennium geleden