Foto bij who are you anyway?

Pas als de deur dicht was begon tsunade. "Kitsune-san", zei ze, de moordennaar knikte. "wil je me volgen naar mijn kantoor dan praten we verder."De moordenaar buigde. "Het zou mij een eer zijn, Hokage-sama."

de ANBU liep heel dicht bij kitsune net zo als hun colaga's bij danzo liepen. Toen ze opweg waren naar de kantoor van tsunade keek kitsune gefacineert rond waardoor zijn cape de heletijd heen en weer waaide.Toen ze eindelijk bij de kantoor waren zei tsunade een paar woorden tegen de ANBU die bij de deur van de kantoor stonden. Ze knikte naar kitsunde en ze gingen naar binnen en de ANBU deed de deur achter hen dicht nu waren ze alleen."ik wil je bedanken voor het veraden van danzo" begon tsunade toen ze aan haar bureau ging zitten. Kitsune bleef staan naast een stoel tegen over haar bureau. "je hoefde dat helemaal nie te doen en daar bedank k je egt voor""geen dank voor-""Ik wil weten waarom."Er was een pauze. "Waarom niet?""Waarom is het je gelukt." Tsunade staren moeilijk in de schaduw onder de kap. "om je te vergoede is nie moeilijk en je weet ook dat naruto geen match voor je was. Het was makelijk om geld te hebben als je hem had aangenomen. Dus waarom nam je hem nie aan en wrm vertelde je het ons? "Kitsune haalde lichtjes. "Misschien wilde ik aan de goede kant blijven van een van de meest krachtige Shinobi in de wereld – je heb ook zo veel geschoolde ninja's.""Met uw vaardigheid, niemand zou weet dat jij het was.""Misschien wilde ik de hokage als vriend hebben."Tsunade ogen verkleind. "Ik ben dankbaar, maar niet zo dankbaar om nu in jou schuld te zijn. Je weet dat k hier ben om de village te beschermen. ""Misschien kan ik -""Ik wil de waarheid".Ze was nog al boos aan het worden. Kitsune leunde in zijn stoel. En hij lachte, een schaapachtig lach, en zijn hand ging naar de achterkant van zijn hoofd. "Eh ... je bent enger dan eerst tsunade baa-chan"Die vertrouwde lachen, die vertrouwde gebaar ... Tsunade's woede verdween in een flits."- Maar je ziet er precies hetzelfde uit, baa-chan.""Naruto? "

Reageer (2)

  • Poochyena

    mooi verhaal alweerxD

    1 decennium geleden
  • RamenFreak

    Naruto is de cape man k wist het :D
    Naruto: Wist j nie :O
    inori: egt wel :P

    Naruto: egt nie j zei tobi en en .. RAMEN (huil)

    Inori: hahah j mag geen ramen :P *eet ramen voor ze neus*
    Naruto: Ramen j hebt me verade (huil)

    Ramen: Het is nie wat j denkt :O
    Naruto: o ja wwwwaaat iss hhet ddan *sniff* (huil)

    Ramen: Nou uu .. het .. is het .. is...okj kweet nie wat het is het gebeurde gewoon xD

    Naruto: RAMEN !! :@ okj k vergeef j het (yeah)
    Ramen: yay *baka xD*


    -Xx- Inori/Naruto/Gaara/Hidan/Tobi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen