Quin Belle Andrews
Is a house really a home when your love one is gone?

Het was de spontaanste beslissing die ik ooit gemaakt had. Met een warme beker van de starbucks in m'n hand zat ik op een plastic stoeltje in de grote luchthaven. Ik hoopte dat ik me warm genoeg aangekleed voor Londen.
Mia en Tim kwamen aangelopen en kwamen naast me zitten. Ik keek uit het raam en zag dat mijn koffer net in het vliegtuig in werd geladen.

Het duurde niet lang voordat we in Londen waren. Ik was al de hele tijd met mijn gedachte ergens anders. Wat nou als hij me niet meer herkende? Of niet meer wilde zien? Mijn gedachten werden onderbroken toen Tim tegen m'n arm duwde. "Je koffer komt eraan," zei hij glimlachend. Ik glimlachte terug en stak mijn arm uit om de koffer te pakken. Met een flinke ruk trok ik hem van de band af. Ik zette hem op de grond en trok het handvat eruit. Ik rolde de koffer achter me aan, terwijl ik Mia en Tim volgde naar buiten. Tim hield voor ons een taxi aan.
De huizen van Londen flitsten aan me voorbij.
"Het dringt nog niet helemaal tot je door, hè? We zijn in LONDEN schat!!" Mia gooide haar armen in de lucht toen we uit de taxi waren. We stonden voor een groot hotel in hartje Londen. Mia haalde voor ons de sleutels van onze kamers en ik strompelde naar de lift. Het drong inderdaad nog niet helemaal tot me door. En ik was moe. Het was al avond en ik had ook nog niets gegeten. We deelden met z'n drieën een keukentje en woonkamer. We hadden 2 badkamertjes en 3 slaapkamers.
Als eerste pakten we onze spullen uit. Daarna zette Mia de tv aan. Precies op tijd voor X-factor. Tim bestelde pizza en terwijl we naar de tv staarden, aten we die op. We zeiden niet echt veel; we waren allemaal moe. Mijn ogen vielen bijna dicht, maar toen kwam het filmpje One Direction. Al snel volgde het volgende filmpje. Met open mond staarde ik naar de tv. Ook Mia naast me kon haar ogen en oren niet geloven. Het was fantastisch. Toen de pauze begon draaide Mia zich naar me toe met een serieus gezicht.
"Wat nu Quin?" vroeg ze. "Wanneer en hoe ga je het hem vertellen?"
Het enige wat ik kon doen was mijn schouders ophalen. "Ik weet het niet.." fluisterde ik zachtjes.
"Misschien moet je wachten tot ná X-factor?" merkte Tim op. Mia stemde meteen met hem in.
"Misschien wel, ja.." dit leek ook mij het beste. 2 paar vragende ogen keken me aan toen ik de telefoon pakte.
"Wat ga je doen?" Mia staarde me aan.
Ik draaide het nummer. "Wil je stemmen voor One Direction, druk dan op '1'. Zo niet, verbreek dan nu de verbinding." De stem van de computer was zo hard dat Tim en Mia konden meeluisteren. Een glimlach verscheen rond hun lippen. Ik drukte op de '1'. "Bedankt voor uw stem!" Trots verbrak ik de verbinding.

Reageer (1)

  • xLoessx

    OKE
    ik beveel jou om verder te schrijven ;o
    muhahhaha
    je schrijft echt super!
    de neger is doooooood
    xiloveyou

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen