Two weeks for fun or not 3.3
Lieve lezertjes,
het is alweer een maand geleden dat ik een deeltje heb opgezet en dat spijt me heel erg dat het zo lang duurde. Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik heel hard mijn best moet doen voor school en ik daar heel veel werk heb (zoals nu heb ik tegen volgende week 4 maquettes af, 8plannen getekend, 2 bewerkte fotos, een omgevingsplan getekend en een paper in het nederlands) waarvan ik de helft nog niet af heb doordat het allemaal zo veel werk en tijd in beslag neemt. Ik hoop dat jullie zullen blijven lezen en ik zal heel blij zijn met een steunende reactie
Veel liefs en leesplezier Jirki
Ik zuchtte opgelucht als de broek eindelijk uit is. De inspanning om mijn evenwicht te houden en om niet naar hem te kijken, deed me zweten. Ik was zo geconcentreerd dat ik bijna af het bed voel toen hij een kreun liet.
Onmiddellijk merkte ik een andere kreun op. Met gespitste oren luister ik ernaar. Deze kreun klonk anders, lager en sensueel, niet pijnlijk. Ik blies mijn adem uit, wenste dat ik niet zo een fantasie had en voelde hoe mijn eigen lichaam daarop reageerde.
Doe normaal mens. Dit is geen erotische bedoeling. Toch niet nu. Ik moet doen alsof ik een ziek kind uitkleed. Maar hoe hard ik mijn best deed, ik kon Tom niet anders zien dan een man. Een man in zijn beste jaren.
Een bijzonder aantrekkelijke man, met iets tussen zijn benen wat ik als een hardnekkige bobbel had gevoeld. Terwijl er zeer ongepaste beelden in mijn gedachten verschenen, zat het me niet mee. De broek bleef hangen aan zijn enkels. Verdorie, zo ging het niet. Ik zou moeten kijken om alles uit de war te halen.
Blijf naar beneden kijken, dacht ik bij mezelf. Naar zijn voeten ofzo.
De man mompelde iets, waardoor ik mijn hoofd omdraaide en onmiddellijk werden mijn ogen naar iets getrokken wat ik niet had willen zien. Iets waardoor mijn mond openviel en waardoor ik vanbinnen zwak werd.
WOW!!!
Ik had de bobbel ontdekt. En die was erotischer dan ik in gedachte had. Tom leek, ondanks de koorts, het ijlen en zijn eerdere uitputtingen, heel erg opgewonden. Zijn erectie wees lang en trots naar zijn navel.
Ik slikte de brok in mijn keel weg. Ik was er altijd als van overtuigd dat lengte en dikte er niet aan toe deed, maar dat was voordat ik Tom Kaulitz naakt had gezien. Alles aan deze man was prachtig.
De plotselinge aandrang om met mijn vingertoppen langs de rand van zijn gezwollen lid te gaan was zo overweldigend, dat ik mijn handen tot vuisten moet ballen en mijn blik moet afwenden. Starend naar het plafond walgde ik van mezelf.
Reageer (4)
;O Ik mag niet kijken STOUTE IK
1 decennium geledenJij bent gewoon stout om me er na te laten kijken D;
Snel verder lieverd :'3 xx
Omg ik zie dat zo voor me
1 decennium geledensnel verder!!!
hahahahah -plat-
1 decennium geledenDit is echt geniaal!
Zoals ik al zei: snel verder?
<3
Snel verder!
1 decennium geledenx