4.
Kim POV.
'Je moet het aan iemand kwijt. Zo kan het nooit goed gaan. Het zit allemaal tussen je oren' zeg ik tegen Isabel en ze kijkt me bang aan. 'Okay, ik ga er een beetje over vertellen, maar jullie moeten echt zweren dat jullie het tegen niemand doorvertellen' zegt Isabel. We horen aan haar stem dat ze echt bang is. 'We vertellen niks door. Aan niemand niet' zeggen Iris en ik tegelijk. 'Ik vertrouw jullie op jullie woord' zegt Isabel tegen ons en Iris en ik knikken. 'Okay, het begon op een woensdagmiddag. Ik ging chillen met een paar vriendinnen van me. We waren bij een van mijn vriendinnen thuis, gewoon aan het praten over meiden dingen. Plotseling begon een van mijn vriendinnen te praten over geesten en zo kwam het al snel op het onderwerp geesten oproepen en we besloten dat dus te gaan doen, maar alleen als we allemaal konden blijven slapen bij die vriendin en dat mochten we allemaal. We hadden besloten om precies om 12 uur 's nachts te beginnen met geesten oproepen, met het licht uit en alleen een aantal kaarsen aan. Toen het avond was gingen we om 10 uur 's avonds alles klaarzetten om de geesten op te roepen. We vonden het allemaal heel spannend en ook wel een beetje eng. We hadden het allemaal nog nooit eerder gedaan. Op internet hadden we gelezen wat we allemaal precies moesten doen en we hebben precies alles gedaan wat er stond. Toen het 5 minuten voor 12 uur was zijn we klaar gaan zitten. We hielden allemaal elkaars handen vast en zeiden de dingen die we op internet hadden gelezen hoe we een geest konden lokken. We hadden er niet aan gedacht dat er ook een kwade geest kon komen. Dat was natuurlijk heel dom van ons' vertelt Isabel terwijl ze wordt onderbroken door de schoolbel. Iedereen moet weer naar de les.
Reageer (1)
Nu kon ze het belangrijkste niet meer vertellen O_o
1 decennium geledenSnel verder(H)