Untill I found you ||131|| Tom
A few months later
Tom
Ik kijk naar Amynthas. Ze ligt op de bank met een deken over haar heen. Ze slaapt niet, maar haar ogen zijn wel gesloten. Haar hoofd rust op mijn benen. Ze is de hele week al moe en misselijk.
'Tom?' Amynthas opent langzaam haar ogen. Met mijn hand streel ik door haar haar. Bill moest naar de studio en heeft Emily meegenomen. De televisie staat aan, maar het geluid staat heel zachtjes. 'Wil je een glas water voor me halen?' Ik knik en til haar hoofd op zodat ik onder haar uit kan. In de keuken pak ik een glas met water voor haar en een glas cola voor mezelf.
Als ik terug in de kamer kom, zit Amynthas op haar telefoon te tikken. 'Een sms`je van Emily,' mompelt ze waarna ze haar telefoon weer op tafel legt. Ik knik terwijl ik de glazen op tafel zet. Wie zegt dat jongens geen twee dingen tegelijk kunnen doen?
Een half uur later ligt Amythas op mijn schoot te slapen. Ik zet de televisie over naar iets spannenders. Ik houd niet zo van die standaard komedieseries die elke dag komen.
Ik neem een slok van mijn cola waarna mijn telefoon begint te trillen. 'Tom,' fluister ik. Ik wil Amynthas niet wakker maken. 'Met Bill, waarom fluister je?'
'Amynthas slaapt?'
'Alweer? Oké, maar daar bel ik niet voor. Wat wil je straks eten? Dan kunnen we het gelijk meenemen namelijk.'
'Chinees?'
'Alweer?'
'Dan mag jij gaan koken en iets anders dan spaghetti graag.'
Een zucht verlaat Bill zijn mond. 'Vooruit dan. Zie je zo,' mompelt Bill en hangt op.
Er zijn nog geen reacties.