Gosh dramaqueen
blair pov;
' Minato ,ik ben moe nemen we even een pauze ?'vraag ik hem moe.'Als je nu doorloopt blair dan zijn we binne 10 minuten in konoha en dan kun je thuis slapen'zegt minato half streng.' Maar .. ik kan niet eens meer 1 secone lopen'ga ik tegen hem in .Hij zucht,ineens tilt obito me op z'n rug en gaan we verder.' Dankje obito'zeg ik hem terwijl ik hem een zoentje op z'n wang geef.Als we in konoha zijn splitsen we kakashi gaat met ons mee en minato gaat naar de hokage.' Waarom ga je met ons mee ?'vraagt obito hem bot.' Even kijken of daisy er is ..'zegt kakashi net zo bot tegen obito.'Worden jullie dan nooit vrienden ?'vraag ik ze schaapachtig.' NEE'gillen ze kwaad in koor,en ik kan zweren dat ik een bliksemstraaltje tussen de twee zag.dus We lopen naar mijn voordeur en obito zet me neer.' Mam ,is daisy hier ergens ?'vraag ik haar droog.' Ja ze is boven'antwoord mijn moeder.We lopen naar boven en ik zie haar in bed liggen.' DAIS STA OOP'gil ik.'hmmm,nee tyft op ,ik wil slape ..'kreunt ze slaperig.'KOMOP STA OP'gil ik terwijl ik aan haar trek.' Als je me nu niet loslaat en opflikker dan maak ik je zonder pardon af BLAIR FOCK OP'gilde ze kwaad.' Maar kakashi is hier'zeg ik droog.Daisy schoot meteen omhoog en bleef me aanstaren ' Kakashi ? waar?'gilde ze bijna.' Ehm naast je 'zeg ik droog.Ze kijkt naast zich zwaait droog en staart me weer aan dan kijkt ze weer naar kakashi ' Haaaaaaaaaai 'zegt ze droog.' HAAAAAI ? WAAAR OHMYGOSH EEN LANDHAAI,VLUCHT'gilde ik.'Ik begroette ,kakashi alleen kutscheet'zegt ze schaapachtig.' Ö,nou eh .. ik ga naar beneden, LAAT DE KAMER HEEL EN SCHOON,dus ik wil geeeen WITTE VLEKKEN op mijn beddegoed of muur begrepen...'zeg ik droog terwijl ik naar de keuke wat ga drinken.' Moet ik nu ook gaan ?'vraagt obito droog.' JA'gillen ze in koor.Obito loopt ook naar beneden.' LAAT DE KEUKEN HEEL EN SCHOON GEEN WITTE VLEKKE OP DE KOELKAST BLAIR'gilt daisy me nog na ik grinnik pak wat de drinken voor mij en obito en ga op het aanrecht zitten.' En wat zullen wij eens gaan doen?'vraagt obito me charmant.'Ehm niks,mijn moeder is thuis'zeg ik droog.Hij tilt me van het aanrecht af en ik geef hem een dikke tongzoen.Hij gaat op de bank zitten en ik plaats me op z'n schoot.We voeren elkaar wat en hij ligt me wat te kloten.
daisy pov;
' En wat brengt jou hier zo vroeg ?'vraag ik hem droog.' Het is 5 uur in de middag dais'zegt hij schaapachig.'oh ja nou..ik heb veel slaap nodig'zeg ik droogjes.' Ehm ik wilde je vragen of..'begint hij voorzichtig.' Jaa ,ga verder
'antwoord ik droogjes.' of je ... je .. bij mij wilde komen wonen'vraagt hij me nerveus.' NATUURLIJK,maaruh gaat rin me dan niet vermoorden ?'zeg ik droogjes.' Nee,daar zorg ik wel persoonlijk voor,dat jou niks overkomt'zegt kakashi liefjes tegen me.Ik duw hem achterover op bed,en zoen hem zachtjes op de mond,hij duwt z'n tong in m'n bek en een zachte zoen gaat over op een vurige tongzoen,ineens gaat de deur open.' GEEEN SEKS OP MIJN KAMER VERDOMME'gilt blair lachend.terwijl ze op obito's rug zit.' Blair verdomme,momenten verpester'gil ik.' Gheheh ,das m'n bijnaam'zegt ze droog.' Neah,je bijnaam was dramaqueen netzoals de mijne,maar ik moet je iets vertellen...'zeg ik droog.' WAT DAN OHMGOSH ZEG NIET DAT JE ZWANGER BENT OMG,SNEL BABYKLEREN HALEN TEGEN MAM ZEGGEN OMG OMG OMG..'begint ze weer te flippen.' Neee,dramaqueen ik ga bij kakashi wonen'zeg ik droog.' Ö, oooh .. WAAT?ga je bij hem wonen ?? OHYGOSH'begint ze weer te flippen.Ik sla haar in der gezicht en ze wordt weer rustig,Obito slaat z'n armen om der middel en drukt een zoen op der kruin,ze giegelt en kakashi trekt me op z'n schoot.' zo schöne dame,ga je mee ?'vraagt hij me.Ik knik pak m'n spullen en vertrek.' TOT MORGE NII-CHAN'gilt een bijna jankende blair,ohmygosh de dramaqueen toch,nu maar hopen dat rin er nooit achterkomt ... of toch wel .Omg ,verkeerde gedachten sadist die ik ben.
Reageer (1)
Ghehe
1 decennium geledenDingen komen me bekend voor ^^
Oeehh bij Kakashi wonen ^^ Me likes it ...
Ja Rin mag er niet achterkomen o_O
Of tog wel
Idd ik ben een sadist
Hoe weet je dat toch
Mrja snel verder O_O
X