Foto bij 22

30 abbo's. WAUW <3
xBoobear serieus jij fantastisch zijn.
Ik dacht dat een plaatje van Chris wel weer eens leuk zou zijn, so here you go. Negeer de middelvinger maar. (;

de volgende dag.


Vandaag was het optreden alweer, hier in Liverpool. Mijn ouders waren op de hoogte, alles hing af van de fans. En van hoe ik speel. Ik was toch zo benieuwd, en had er toch zo'n zin in. Niet normaal. Ik begon nog maar wat te oefenen, in mijn bed, tegen de muur, onder de poster van Niall. In mijn onderbroek, haha. Ook al zeg ik het zelf, ik houd van mijn ochtend-versie. De schorre stem, warrig haar, wallen onder ogen. Ik begon wat karakteristieke variaties in de akkoorden te brengen. Ik kan echt mezelf zijn als ik gitaar speel, ik kon er echt in opgaan. Met mijn ogen dicht. Ik kon nog al slapend gitaar spelen, echt. Dan wordt er op de deur geklopt.
'COME IN.' schreeuw ik. Niall komt binnen met zijn sexy ochtend-zelf. In zijn felroze onderbroek. Ik moet moeite doen om mijn mond niet open te laten hangen, maar Niall komt al binnen in mijn mond. Zonder iets te zeggen. Op het bed.
Hij glimlacht. 'got to show you something.' Ik loop achter hem aan, al meegetrokken door zijn hand.
Boven zijn tweepersoonsbed hangt een foto van mij, als een poster. De foto heeft Niall van me genomen. Ik vind de foto leuk, ik steek mijn tong half uit, tussen mijn tanden en maak een V met mijn vingers, van victory. Ik lach op dezelfde manier naar Niall, en hij zoent me vol op mijn mond. Gewoon in onze onderbroeken. Armen strelen langs onze heupen. Er eh, er ontstaat een bobbel in mijn broek. Ik bloos voorzichtig, maar druk Niall dan op het bed, en ga op hem liggen. Ik kijk hem aan, hij kijkt verwachtingsvol. Ik geef hem een klein kusje op zijn voorhoofd, op zijn neus, op zijn mond, zijn kin, zijn borstkas, een paar op zijn buik en ik stop bij zijn navel.
'not yet' fluister ik hem in zijn oor.
Niall kijkt een beetje teleurgesteld, maar lacht dan blij. 'Shall we practice in umderwear?' vraag ik terwijl ik bog steeds bovenop hem lig. Hij knikt ondeugend glimlachend. Ik haal mijn gitaar op, en we nemen de liedjes op het bed door. Het is erg relaxed.
Als we alle liedjes hebben doorgenomen besluiten we op onze sloffen en met wat kleren naar de rest, Eleanor is blijven slapen, en blijft straks backstage. Ze zitten allemaal aan tafel. 'GOOODMORNING'
'Chris!' zegt Louis, we have to talk about your image. See, we all wear things that are typically us. You have to make some clothing yours.'
'I see, you mean Niall the tight polo's, Zayn baseballjackets, you the striped t-shirt? Am I right?'
'yes, and there were some letters for you.' meld Liam.
Er ligt een stapeltje gekleurde brieven op het midden van de tafel.'
'Okay, but I like the sweater I wear right now, is this one okay?'
'that one is fine, I call our stylist, so you can talk to her.'
Ik knik. Dan pak ik de eerste twee brieven. Ik kan mijn ogen niet geloven, het zijn sponseraanbiedingen van Supra en Vans. Ik geef ze beide stralend aan Niall.
Hij knikt en lacht dan. 'you can only pick one or two shoe brands, I'm afraid.'
'you should pick Vans' zegt Harry, we'all got sponsered by Supra and Louis got sponsored by TOMS.'
Ik knik lachend. 'I like Vans.'
Ik ben bang dat ik meer op de voorgrond ga staan dan ik verwacht had.

Reageer (4)

  • lilarrzaill

    hoezo, bang chris? Helemaal niet bang voor zijn, gewoon blij zijn dat je meer op de voorgrond mag treden:P

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Kilgharrah

    Snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • oordopje

    verder(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen