Foto bij Proloog.

Dit is mijn eerste verhaal dus tips zijn welkom en alvast mijn excuses voor het waarschijnlijk niet al te beste verhaal.

Wat als je een meisje van 16 bent en gehaat wordt door iedereen in je omgeving? Iedereen op school heeft een hekel aan je om een enkel verhaal. Je vader is pas overleden en je moeder een zware alcoholistische junk. Niemand geeft om je en je bent het leven zat in jou woonomgeving. Je moeder ziet je liever gaan dan dat je blijft. Geld is er in overvloed aangezien je vader miljonair was. Je vertrekt naar Engeland voor een heel nieuw leven. Alles wordt vergeten en niemand geeft maar iets om je verleden en om wie je bent. Dit is mijn verhaal. Ik ben een meisje genaamd Destiny evelynne Megan Carter mijn leven is al 16 jaar een kwelling voor me. Mijn innerlijk kun je beschrijven als iemand die rustig is maar ook erg verlegen bij mensen die ze niet kent. Verder kan ik een heel druk meisje zijn die geniet van het leven als dat natuurlijk een mogelijkheid is, en dat is in mijn geval niet. Mijn bruine lange haren met iets wat slag vormen leuk bij mijn Caramel bruine ogen vol pijn en verdriet. Ik ben een meisje die haar emoties niet snel tonen wilt. Ik heb een passie voor muziek en dans maar heb hier nog nooit iets mee gedaan. Fan van een band genaamd One Direction, hun muziek veroorzaakt al vak een glimlach op mijn tengere roze kleurige lippen. Mijn figuur is perfect gevormd als ik nu egoistisch mag gaan doen. Ik ben zeker niet dun maar mijn vormen zijn wel volmaakt. Als je zo naar mijn beschrijving zult kijken zou ik geen typisch meisje zijn die gepest zou worden. Maar mijn verleden speelt een groot rol hierbij en daar wil ik eigenlijk nog niet zoveel over gaan verklappen.

Reageer (1)

  • bye

    WAUW ga zo door Joanne(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen