GM - 29
Ik lag te slapen, toen ik plots wakker schrok van een geluid. Het kwam van buiten. Op mijn hoede ging ik naar buiten. Ik zag een gedaante wegrennen in de richting van het bos. Als ik alarm sloeg zou ze het merken en vluchten, dus sloop ik er op mijn eentje achteraan. Dat was dom van me, want het bleek een weerwolf te zijn. Diep in het bos wachtte ze me op en beet me. Vanaf dat moment leek ik iedere nacht meer op een weerwolf. Het was onmogelijk haar ’s nachts ongehoorzaam te zijn als weerwolf, hoewel ik probeerde me te verzetten. Ik begrijp nog steeds niet hoe ze er in slaagde me overdag gevangen te houden. Het was duidelijk niet haar eerste daad. Ze wilde mij als bondgenoot vanwege mijn kracht, zowel in mijn wolven als mijn mensengedaante.
De volgende nacht ontvoerde ze Liesje, en hield ook haar gevangen. Ze had Liesje gekozen om Paio nog verdachter te maken. Ze probeerde me te dwingen Liesje te bijten, maar ik weigerde. Ze zei telkens: “Het heeft geen zin je te verzetten, als je transformatie compleet is zal je het hoe dan ook doen.” Het was gewoon een test voor haar.
De nacht erop, toen Olivia weer wilde vertrekken, kwam Teuffel plots opdagen. Op de ene of andere manier wist hij alles, en hij bood Olivia zijn hulp aan. In ruil vroeg hij Olivia Amorcita te helpen doden.
Reageer (2)
grrrrrrrrrrrrrr teuffel en nu weet iedereen erva, dus paio is zwz onschuldig en amorcita moe beschermd worde:Y)
1 decennium geledenOMG kut teuffel
1 decennium geleden