You can have whatever you like
daisy pov;
'we kunne doen wat jij wilt'zeg ik super droog.Kakashi kijkt me grijnzend aan legt z'n hand achter m'n hoofd en duwt mijn lippe naar de zijne,we hebben echter een aanraking van 3 minuuten of we worden al weer gestoord.'Ik haat je daisy,waarom ben je zo gemeeen'gilt rin kwaad.Ik ga van kakashi af en kijk haar dom aan. 'Voooor de honderduizenste keer,kakashi wilt je niet rin GET A FREAKING LIFE'gil ik naar haar.Ze gooit shurikens op me af en ik raak pissed.'Daisy laat haar kom mee met mij haar huis'zegt kakashi liefjes.Ik duw zijn hand van me af en weiger.' Laat maar even kakashi ik heb dit zo afgehandelt'zeg ik koeltjes.Ik ga heel dicht bij rin staan,en spuug haar zo een twee drie in haar gezicht,ze begint te gillen en rent jankend weg.'Goed gedaan dais'zegt kakashi tegen me.'Geef je me nu ookal koosnaampjes kakas'zeg ik hyper.Hij grinnikt en trekt we weer bovenop hem.'Ja ,maar ook alleen omdat je zo'n schatje bent'zegt hij lief.'Nou dit schatje moet er vandoor of blair's ouders gaan flippe'zeg ik lief,ik geef hem een zoen op z'n kruin en ren snel naar blairs huis waar ik zeker een pissed off blair tegen ga komen.Ik klim door blairs raam naar binne en zie dat ze zit te huilen.' ooh blair ,maak je geen zorgen hij zal echt niet voor die slet kiezen hoor'zeg ik lief.Ik omhels haar en ze veegt haar tranen af.' Thanks dais'zegt ze lief maar ineens krijgt ze een moodswing.' Nou dais komop vertel alle smeulige details over jou en kakashi'zegt ze niet-onschuldig.'Nep,das mijn buissnes.'zeg ik droogjes.Ik ga in m'n bed liggen en val zo inslaap.De volgende ochtend wordt ik wakker door koud water ,dat over me heen wordt gegooit .Ik kijk kwaad om me heen en betrap blair die lachend naar beneden rent .' IKKRIJG JE WEL BLAIR'gil ik,ik pak ook een emmer en gooi die poef over haar heen ze gilt van de kou.' Boontje komt om z'n loontje joh'zeg ik droog.' Je werdt niet wakker en ik dacht dat je dood was'zegt ze onschuldig.' Jaja ,dat zal wel'zeg ik achterdochtig.Ze grinnikt en loopt met me naar de keuken waar het eten staat ,we smullen ervan en kleden ons om.' Doei mam'gilt een blije blair terwijl we haar huis verlaten.
Onderweg komen we kakashi tegen die met ons meeloopt.'Nou hier schijden onze wegen ,pray for me'zeg ik droog.'God bless you'zegge blair en kakashi lachend in koor.Ik loop de andere kant op en hoop dat ik rin niet tegenkom xd that bitch.
kakashi pov;
Dais liep de andere kant op en ik loop lachend met blair naar de plek waar we hadden afgesproken met minato.Zodra we minato en obito zien verandert de sfeer en word blair koeltjes en afwezig.Ze ondt obito echt leuk ,en hij kiest voor die rare rin wat un eikel.'Blair kakasi jullie zijn,er en op tijd'grinnikt minato.Blair geeft hem een zwakke glimlach.'Blair ?Geen tegenwoord ?Ben je ziek ofzo ?'vraagt minato haar droog.' Nee ,gewoon ..'maakt blair haar zin niet af.Obito heeft al like 100x naar haar gezwaait maar ze kijkt nog niet eens naar hem.'Vandaag hebben we een missie die een paar dagen kan duren dus ga je spullen even halen en ontmoet me over 5 minuuten bij de poort van konoha 'zegt minato voor hij verdwijnt.We lopen allemaal een andere richting op en pakken onze spullen.Als ik naar de poort loop zie ik obito hij rent naar me toe en gaat naast me lopen.' Kakashi weet jij wat er met blair is ?'vraag obito me ontschuldig.' Weet je zelf wel obito houdt je niet van de domme'zeg ik schaapachtig.'Nee weet ik niet.'zegt hij droog.' Gisteravond denk daar maar aan'zeg ik droog ,terwijl ik het gesprek beeindig.'Owh ja'komt er uit obito's mond.Bij de poort staan blair en minato al te wachten ze staan blij te praten maar zodra blair obito ziet zwijgt ze arrupt.We verlaten met z'n 4en konohana met een document dat naar Suna moet.We lopen en nemen af en toe een pauze,zodra het donker wordt maken we een kamp en gaan we om ste beurt op wacht.Ookal is het tegen haar zin in,blair en obito zijn nu aan de beurt.En ik val langzaam in slaap.
blair pov;
' Blair het spijt me van gisteravond,egt ik meen het'zegt obito tegen me.Ik kijk hem nukkig aan.'Het waren gevoelens uit het verleden toen ik jou nog niet kende'gaar hij verder,ik toon hem mijn aandacht.'Ik wil je niet kwijt ,en ik vindt jou `10000 maal leuker dan rin'zegt hij lief.'Oah obito ik vergeef je ,omdat je zo schattig bent'zeg ik liefjes terwijl ik hem omhels.Dit x plaatst hij een kleine zoen op m'n lippen en giegelen we ,we hebben de hele avond nog lol gemaakt .
Reageer (1)
AAWWHH
1 decennium geledenZo schattig
Behalve Rin dan
Maar ja
Damn xd Ben gelijk happy weetje
Dit verhaal doet wonderen
Wonderkakashi
Nee nee wonderalysha
En drm moet jij verder ^^
Heel snel ^^
Ghaa Kakashi was zo cute toen ie jong was
Schrijft Alysha schrijf
X