Foto bij #75 Which one is the best?

Reageer (20)

  • Kiwiiz

    I love the Ying & Yang
    Ik ga die sws proberen :)

    1 decennium geleden
  • fruityelixer

    sarahxelmo:

    Voor pink en wijsvinger: Je lakt je nagels zwart en laat het dan drogen. Dan laat je op sommige plekken van de nagel een druppel van glitternagellak vallen en smeert het wat verschillende kanten op, laat het drogen en als laatste een top coat erop.

    Voor de duim: Voor het blauwe vierkantje in de hoek moet je je hele nagel aftapen en dan het vierkantje met baluwe nagellak lakken. (als je wilt kan je de sterretjes na het drogen met een cocktail prikker maken) Eerst stukjes tape over je nagel in horizontale strepen en dan lak je daar tussenin de nagel rood en laat dat drogen. Je haalt voorzichtig weer de tape eraf ( denk erom dat je goede tape gebruikt dus dat papier spul ofzo) en plakt het op de rode strepen en gaat de overige nagel wit lakken.

    (* mijn vingers doen zeer van het typen xD)

    middelvinger: je mengt wat verschillende kleuren nagellak (naar jouw keuze) in een bakje en maakt een kruis op je nagel. Als dat gerdoogt is kan je met een cocktail prikker de omlijning met zwart afmaken als laatste. voor het glimmende effect kun je ook nog een top coat erover heen lakken.

    ringvinger (my favourite): heel makkelijk, gewoon met een kleur nagellak de vorm overnemen van dit plaatje en na het drogen er een stip in zetten. doe hetzelfde bij de andere kant alleen dan met een andere kleur en zet daar ook een stip in ( als je het lastig vind en niet wil dat de kleuren over elkaar heen gaan plak je de gelakte kant met tape af

    hoop dat dit helpt, vond het leuk om uit te leggen! (flower)(H)

    1 decennium geleden
  • fruityelixer

    DarkRainbow: Nee, geen watermarble maar ziet er wel zo uit ;) Je lakt je nagels zwart en laat het dan drogen. Dan laat je op sommige plekken van de nagel een druppel van glitternagellak vallen en smeert het wat verschillende kanten op, laat het drogen en als laatste een top coat erop (K)

    1 decennium geleden
  • DarkRainbow

    ohh wow die zijn super leuk!
    hoe heb die pink en wijsvinger gedaan? water marble? ;o

    1 decennium geleden
  • sarahxelmo

    die zijn leuk hoe doe je die?
    XXX(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen