DERTIEN.
Dit is misschien wel een stukje waarop jullie hebben gewacht (;
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE. Louis gaat dat toch niet walgelijk vinden?!
1 decennium geleden... Nee, want Louis is snugger genoeg om te weten waar hij mee bezig is. Hij heeft nog altijd een soort van respect en waarde, ondanks zijn hilariteit. ... Maar waarom is hij dan zo onsnugger om met Nora te gaan..? WHY IS HE THAT COMPLICATED?
Misschien durfde hij het niet toe te geven en beseft hij nu (nu Harry maanden niet meer met hem heeft gepraat en gelachen) dat hij fout bezig was? *knikt overtuigend* Dat moet het zijn!
Wat Harry walgelijk noemt, noem ik pure liefde
1 decennium geledenEerste reactie: OMG SEXYHEID LOU! Hij kan nog koken ook yay, Hazza, geloof me, als jij hem niet neemt schop ik Nora weg en is -ie van mij hoor! Maar waarschijnlijk neem je hem wel, maar dat maakt ook niet uit, want dan schop ik Nora wel voor je weg! Hihi, gemene ik. Ik vind het zo verwarrend voor Harry, want hij is helemaal in de ban van Lou, maar Lou die heeft een vriendin en omg ik had zojuist een super idee! Want nu als Nora een cover-up is? He? He? Nee, da zal vast wel niet. Maar dat hoop ik. Het zou fijn zijn als Louis gewoon zegt dat Nora op mag rotten en dat hij liever met Harry gaat, want hij is gewoon duizend keer beter. En nu ben ik super nieuwsgierig wat Louis gaat zeggen, maar ik denk eigenlijk niet dat hij het vies vindt lol, want Hazza is gewoon omg sexy, dus hij kan het eigenlijk niet vies vinden. En in het volgende stukje moet hij eigenlijk gewoon zeggen dat hij op Harry is en niet op Nora YAYNESS en dan ehm... gaan ze trouwen, doen aan kontseks en krijgen ze kindjes die dan leuke krullen hebben en ehm de rechte neus van Louis en dan ehmm worden ze oud en gelukkig! Ja! Beter!
1 decennium geledenAls deze reactie geen logische volgorde heeft, wat waarschijnlijk zo is ehmm sorry? Of zo. Worden we nu beloond omdat ik zo'n leuke, lange, motiverende reactie heb gezet perd ferd sterdje?
Zo ja: YAYNESS OMG NIEUWSGIERIG HEID! Zo nee: Ook goed, maar wel jammer. Oh en ik ga ook een kudo geven omdat ik zo lief ben en je het gewoon verdient! Oke, maar nu ga ik stoppen over dit geweldige verhaal, doei ;')
xx
;o *kwijlt nog steeds van de pannenkoeken*
1 decennium geleden+ *kwijl van harry en Louis*
ga snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Awwh snel verder !
1 decennium geleden