Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Tolstoy

    Dit ga je waarschijnlijk graag horen, I just love it!
    Waar NightAir deze opdracht op een heel positieve manier heeft opgevat en dus een echte held gecreëerd heeft, heb jij ervoor gekozen om een iets reëels van te maken, namelijk een dictator die niets liever wil dan de hele wereld te overheersen. Deze rol is echt heel origineel ingevuld en het leukste eraan vind ik dan ook nog dat je in een kort verhaal zijn hele (nogal gecompliceerde) persoonlijkheid uit de doeken gedaan hebt. Goed gedaan!

    1 decennium geleden
  • Mugiwara

    Fantastisch, werkelijk fantastisch! ;d Echt waar, ik vind het geniaal bedacht en ik zou er zelf noooooit opgekomen zijn. Je hoofdpersonage, Nakamura is de 'redder' van de wereld, uit de door mij zelf beschreven 'onverwachte hoek'. Jij hebt dit op een hele andere manier opgevat als NightAir, namelijk op een sombere manier. Jij laat zien dat jouw wereld eigenlijk niet gered wordt en nooit gered zal worden, aangezien Nakamura een gemene dictator zal worden. Dit vind ik knap en ook mooi bedacht, aangezien ik wel van dit soort sombere scenario's houd. Ondanks dat je een verhaal hebt geschreven, heb je Nakamura goed voorgesteld en je rol is goed in het verhaal verwerkt. Je beschrijft zijn uiterlijk, innerlijk en plannen heel goed, zoals ze in een rol ook zouden moeten staan.
    Eigenlijk heb ik geen kritiek, ik vind dat je het fantastisch hebt gedaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen