Fourty
*Harry Styles
Ik genoot met volle teugen van de kus, dat mocht ook wel aangezien ik er al aan dacht sinds de vorige keer.
Het grote verschil met vorige keer was dat Zoey zich deze keer niet inhield vanwege Trevor. Ze giechelde zelfs even onder de zoen door toen ik in haar kont kneep. Na wat veel te kort leek besefte ik dat ze zich waarschijnlijk begonnen af te vragen waar ik zat.
Met veel tegenzin trok ik mijn lippen weer weg. Ze opende haar ogen en staarde me aan. 'Wat?' vroeg ze.
'Moeten we niet eens, stilletjes aan, teruggaan?'
Ze haalde haar schouders op. 'Naar Mell de del? Nee, bedankt.'
'Je hoeft toch niet meteen met del, ik bedoel: Mell te praten? Negeer haar.' suggereerde ik. Twijfelend keek ze naar de regen die in de goot druppelde en knikte uiteindelijk. 'Oké, maar als ze ook maar iets tegen me zegt dat me niet bevalt zal ik niet aarzelen om haar mooie gezichtje een stuk minder mooi te maken.' Ik grinnikte.
'Ik kan je niet serieus nemen als je zo schattig bent. Ik denk trouwens niet dat ze nog iets tegen je durft te zeggen na daarnet.' Ik knipoogde naar haar en draaide me vervolgens om richting de club. Zoey kwam naast me lopen en ik legde mijn hand nog even rond haar middel. Als we binnen waren was het immers gedaan hiermee. Waarom? 3 Redenen: Trevor, Liam, Mell.
Ik vroeg me af wat we nu gingen doen. Ging Zoey het nu uitmaken met Trevor? Moest ik Mell vertellen dat ik gewoon vrienden wou blijven?
Zelfs als we dat deden waren er 2 problemen. Ten eerste bleef Trevor hier nog voor de rest van de zomer, als Zoey het met hem uitmaakte om mij was er een grote kans dat hij dat niet kon appreciëren, daar was ik zelfs zeker van, en wat dan? Naar huis kon hij moeilijk. Engeland was dan ook niet vlak om de hoek. Ten tweede was er het probleem Liam. Hij zag het al niet zitten als Trevor haar een kus gaf, wat dan als een van zijn beste vrienden met zijn nichtje ging lopen? Nee, daar zou hij absoluut niet blij mee zijn. We moesten het gewoon geheim houden tot eind deze zomer, dat was de beste oplossing.
veel te snel waren we bij de voorgevel van de club en konden we de muziek hard horen denderen. Ik gaf Zoey nog een kus en duwde toen de deur open.
Reageer (3)
Liam zal het leuker vinden dan Trevor. Harry is Tenminste goed voor haar
7 jaar geledenLove it! Snel verder! (:
1 decennium geleden<3
1 decennium geleden