Foto bij One Shot ~ Josh Hutcherson

Ik en Josh wonen nu al een paar jaar samen. Ik bekijk mezelf nog eens goed in de spiegel. Vanavond was het zover, de premiere van 'The Hunger Games' en aangezien hij mijn vriendje is zijn we beide uitgenodigd. Josh kwam ook de badkamer binnen, terwijl ik mijn haar aan het goed leggen was. Hij had zich nog niet eens deftig aangekleed. Hij stond daar in zijn trainingsbroek zonder shirt en zijn warrige ochtend haren. Hij kwam naast me staan, sloeg zijn armen om mijn middel en trok me tegen zich aan. “You look beautiful babe”, zei Josh voordat hij nog een kusje op mijn wang gaf. Hij begon zijn tanden te poetsen terwijl ik water liet lopen en er wat zeep bij deed, om Josh dan eens op te frissen voor de grote avond. Toen er al veel schuim was ontstaan was Josh ook klaar met zijn tanden poetsen. Ik nam een washandje voor hem. Wanneer ik het hem wou geven, kreeg ik een lading schuim tegen mij aan. Even was ik geschrokken maar toen nam ik hem terug. We lachte allebei en dan pakte hij me vast waardoor ik niet meer weg kon geraken. Ik bukte mij toen Josh weer schuim nam. Ik piepte zowat een beetje. Hij smeerde de schuim op mijn neus. "Aww, how cute", zei hij lachend. Josh liet me los en wreef het schuim van mijn neus toen ik hem met een pruillip aankeek. Ik glimlachte terug en sloeg mijn armen om zijn nek. We begonnen zachtjes te kussen. Ik onderbrak de zoen en zei: "We need to get ready". Met veel tegenzin liet hij mij los en bukte zich voor het washandje op te rapen die ik op de grond had laten vallen. Ik liet Josh eventjes alleen in de badkamer en ging mijn jurk gaan aantrekken voor deze première. Toen ik mijn jurk aanhad bekeek ik mezelf nog eens in de spiegel, het was een rode jurk. Josh zou een zwart pak aandoen met een rode das. Ik haalde nog eens een kam door mijn haar, deed mijn oorbellen in en keek in mijn kast voor bijpassende rode schoenen. Ondertussen kwam Josh de badkamer uit, helemaal in pak en klaar om te vertrekken. "Babe, are you ready to go? The car is here to pick us up", zei hij terwijl hij met zijn hand nog eens door zijn haar ging. Ik deed snel mijn rode hakken aan en liep dan met Josh naar beneden. Hij nam nog vlug zijn gsm en sleutels van ons huis en ging toen met mij naar buiten. Daar stond inderdaad al de auto op ons te wachten. Snel stapten we in en vertrokken naar de première. Eens aangekomen poseerden we op de rode loper voor iedereen. Daarna gingen we naar de film gaan kijken. De film was geweldig! Achteraf werd Josh nog geïnterviewd over de film. Toen ze plotseling naar mij vroegen. Ze vroegen hoelang we al samen waren en dat soort dingen. Josh antwoordde op alles heel eerlijk. "I'm not going to hide it anymore. I truely love her." Ik voelde me alsof ik wel kon huilen van blijdschap. Hij nam mijn hand vast en ging plotseling op zijn ene knie zitten. Iedereen begon al te kijken maar vooral ikzelf keek verbaasd. "Babe, the past 3 years have been the best days of my life. Will you marry me?" zei hij en toonde mij de mooiste ring die ik ooit had gezien. Ik barstte in tranen uit van blijdschap en knikte heftig van ja. Josh deed de ring rond mijn vinger en knuffelde mij stevig. Bijna iedereen die daar was gaf ons direct hun felicitaties. Dit was echt wel the best night of my life.

Reageer (2)

  • Sallyyy

    Love it! (H)

    1 decennium geleden
  • demivdt

    nice (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen