Foto bij O55.

Het laatste hoofdstuk :)

2,5 maanden later..

POV Elvira
'Cel!' riep ik door mijn huis heen. Het was inmiddels juni. Het was lekker warm buiten. Ik had de laptop op de tafel in de tuin gezet, want zometeen kwamen de jongens met een interview op LiveStream. Het was hier inmiddels avond en er stonden enkele waxinelichtjes in de tuin.
Céline kwam aan gelopen met twee glazen drinken.
Ik kon niet wachten tot het interview zou gaan beginnen. Er waren foto's van Niall en mij en van Harry en Céline uitgelekt, maar tot de dag van vandaag hadden ze nog niks bevestigd.
Maar bij dit interview ging het gebeuren. Vol spanning hadden we onze ogen op het scherm van mijn laptop gericht. De presentator van de televisie show begon een heel verhaal te praten. Eerst wat over Justin Bieber, Taylor Swift en Chris Brown.
Daarna begon hij eindelijk over One Direction. De meisjes die in het publiek zaten begonnen al te gillen toe de presentator eerst de kijkers thuis wat over ze vertelde. Over hun debuut-single What Makes You Beautiful en over het album.
'Here is ... One Direction' roept hij. Er verschijnt een grote lach op onze beide gezichten bij het zien van de jongens die door de schuifdeuren de studio in komen lopen. Uit zenuwen pak ik Céline's hand vast. Beide zijn we sprakeloos.
Ze nemen plaats op de grote sofa in de studio, tegenover de presentator. Ze zwaaien naar het publiek en als het wat rustiger is begint the presentator te praten. 'Welcome in Australia, guys' De jongens antwoorden met een geroezemoes van thankyou's.
'How do you like Australia so far, Zayn?' vraagt de presentator aan Zayn.
'I love it' zegt Zayn lachend. 'I love Sydney, I love the weather, I love the beaches..'
'And what about the Australian girls?' onderbreekt hij hem. 'I guess all these girls in here are very curious about that' Zayn denkt even na.
'I have to admit.. I like the Australian accent'
De meisjes in de zaal beginnen allemaal te gillen. 'Zayn, would you date me?!' roept er een van de meisjes door de studio. De jongens beginnen allemaal te lachen en zelfs de prestentator krijgt een grijns op zijn gezicht.
Wanneer zou die vraag nou komen? Ik laat Céline's hand los en neem een slokje van de mijn sinas.
'Now we're talking about this subject.. Niall and Harry..'
Zenuwen gieren echt door mijn lijf, zou het nu gaan komen?
'You've both been spotted with a girl' Op de grote schermen in de studio verschijnen foto's waar wij met Niall en Harry opstaan.
Harry begint te lachen waardoor het kuiltje in zijn wangen verschijnt. Ik zie dat Céline haar gevoelens even niet in kan houden bij het zien van de dimple van haar vriendje.
'Niall, tell me more about this. You look deeply in love man' zegt de presentator.
Niall begint te glimlachen, en ik doe hetzelfde. 'Yes, I met her in December, when we were on tour in Europe and we fell in love with eachother'
Ik kan de manier waarop hij praat even niet weerstaan, dat Ierse accent had ik al veel te lang niet gehoord. Hij had geen tijd om te Skypen, dat was minimaal 3 weken geleden. Tussendoor kreeg ik dan nog wel een sms, maar zijn stem horen wilde ik het allerliefst.
'Are you two dating?' vraagt de presentator verder. 'Well.. Acutally we're together for almost 3 months now'
Het hoge woord is eruit. Ik zucht. 'Oh really? How long has it been since you saw her for the last time?'
Ik zie hem na denken. 'She was in London two months ago'
'That's such a long time!' roept de presentator uit. Niall begint te knikken, en ik begin uit zenuwen te huilen, en ook omdat ik hem verschrikkelijk mis.
'Do you miss her?'
'Yes I do' zegt Niall. Er komt een luide aawh uit de zaal. Niall draait zijn hoofd naar de camera. 'Elvira, if you are watching this on Livestream or something.. I miss you and never forget I love you'
Ik ondersteun mijn hoofd met mijn handen. 'I won't' fluister ik zacht naar het scherm.


POV Céline
'And how about you Harry?' gaat de presentator verder. 'What's the relationship between you and the girl?'
Ik zie dat Harry even moet na denken over hoe hij het gaan vertellen.
'Also a hidden love?' vraagt de presentator nieuwsgierig.
Harry begint lachend te knikken. 'She's a friend of Elvira'
'A friend?' vraagt de presentator ongelovig. 'Yes.. It's a long story but the point is that we sang to her and Elvira on stage, but then Elvira fainted and ended up in the hospital. I've spent a lot of time with her and that's how we've fallen in love'
Weer een luid ge-aawh in de zaal. Ik begin voorzichtig te lachen.
'How long are you two in a relationship?' vraagt de presentator.
'I guess for 4 or 5 months now, a littlebit longer than Niall and Elvira'
Harry begint trots te lachen in de camera. Harry, you perfect human being.
De presentator springt verder van ons naar Danielle en Eleanor en komt erachter dat Zayn nu dus nog de enige van de band is die single is.
Onze relaties waren nu officieel. Ik ben de vriendin van Harry Styles, de leukste jongen op de hele wereld.

-




Kleding Céline - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=44295951&.locale=nl

Kleding Elvira - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=44296521&.locale=nl

Reageer (3)

  • xMissMarije

    Leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • BeckyG

    echt een leuk verhaal.
    ik heb het in 1 dag uitgelezen.
    zou je misschien nog een vervolg willen schrijven?x

    1 decennium geleden
  • ZAYNMARRYME

    Is dat het laatste hoofdstuk van het verhaal??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen