And than we continue...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
waaaaaaaaaaarommmmmmmmmmmmmm is er een optie NEGATIEF...??? O.O *Error ... Error... *
1 decennium geledenSerieus, dit vind ik zo'n beetje het mooiste verhaal dat er ooit is geschreven. Misschien vind ik het nog wel leuker dan de verhalen van J.K. Rowling zelf! Echt... ik ga nu naar het vervolg, want ik liep zwaar achter en wil verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! *+abo bij Love is a curse created by death*
-byebyeee-
Oke, ik heb een tijdje al niet gereageerd omdat ik een beetje achterliep, maar nu ik alles heb ingehaald, kan ik dat meteen goed maken door overdreven uitgebreid te gaan vertellen wat ik van je verhaal vind.
1 decennium geledenTen eerste snap ik niet helemaal waarom er een optie 'negatief' is, ik denk niet dat iemand die kan of wil gebruiken.
Ik vond je personage's geweldig, vooral deze kant van Ginny was hilarisch. Je humor, verhaallijn, alles aan dit verhaal vond ik echt geweldig en ondanks dat ik de laatste tijd niet veel tijd heb gehad om het te lezen en te reageren, beloof ik dat ik bij het vervolg weer goed met een reactie zal beginnen.
Over het vervolg gesproken, ik ben blij dat ik je niet hoef te bedreigen er een te maken. Ik ben zeer tevreden dat je zelf inziet dat er nog heel veel moeten komen.
Je hebt haar hele levensverhaal al uitgewerkt en ik hoop dat dat een heel lang verhaal is, want ik wil nog heel lang en veel lezen.
En nu ga ik heel snel door naar het vervolg, waar ik stiekem al een abo op heb.
Kort samengevat; Het was geweldig en ik kan niet wachten om verder te lezen. <3
harry en nagini moeten weer vrienden worden!
1 decennium geledenTHE BEST STORY EVER!!!!!
1 decennium geledenNice!
1 decennium geledenJe verhaal is/was awesome