010
Megan-Nicole Moore
Als Louis zijn auto weer voor mijn huis stil zet, geef ik hem een kus op zijn wang en zo ook bij de andere jongens. Tamara doet het zelfde en kruipt over de jongens naar buiten. Ik duw Harry er gewoon uit en stap uit. Harry geeft me nog een knuffel en zegt in mijn oor; 'Snel weer afspreken.' Ik knik en zwaai nog even snel naar de jongens voor ik me omdraai en naar de voordeur loop met Tamara achter me aan. Ik haal de deur van het slot en maak de deur open. We zwaaien nog snel even en stappen naar binnen toe. Ik zie de auto weg rijden net voordat ik de deur dicht doe. Ik draai me om en zie Tamara met een big smile voor me staan, ze begitn rondjes te springen en te gillen. Ik begin te lachen en loop hoofdschuddend naar de keuken. Ik pak twee glazen en doe er wat drinken in. Ik zet het voor Tamara neer en ze drinkt het gulzig op. Ik ga op een barkruk zitten en kijk haar aan met spleetjes ogen. Ze gaat tegen over me zitten op een barkruk en gaat het zelfde zitten als mij. 'Niall huu.' Terwijl ik dat zeg doe ik een wenkbrauw wiebel waar door Tamara's mondhoeken een beetje omhoog gaan maar snel kijkt ze weer serieus. 'Louis huu.' Ze doet ook een wenkbrauw wiebel. 'Hij is wel aardig.' Ze doet een spottend lachje en zegt precies het zelfde als mij. 'Dit gaat nooit werken.' Ik sla met een tijdschrift op haar hoofd en neem een slokje van mijn drinken. Tamara's telefoon gaat af en ze neemt op. Ze hangt snel weer op en zegt: 'Ik moet gaan babe.' Ik trek een pruillipje, 'Morgen bij mij logeren met Elana?' Ik knik snel en geef haar een knuffel. 'Tot morgen!' Ik zwaai haar uit en doe de deur weer dicht als ze de hoek om is. Ik doe mijn schoenen uit en pak mijn laptop van uit de woonkamer en loop er mee naar boven. Ik leg mijn laptop op bed en loop naar de badkamer en trek snel mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Ik haal mijn make- up er af en doe mijn haar in een hoge staart.
Ik loop weer naar mijn slaapkamer en plof neer op mijn bed, ik open mijn laptop en doe hem in de oplader. Ik zet Tumblr aan en reblog weer wat foto's. Ik ga even op twitter en zie dat ik weer meer followers heb. theycallmeMegan: It was fun today in the Mac Donalds with @onedirection and @BrookeOfficial ;DDD! Ik verzend hem en ga naar mijn mentions. Ik tweet een paar mensen terug en zet nog snel op twitter: theycallmeMegan: off to bed bye babes! x Ik klik twitter weg en doe de laptop dicht. Ik leg hem naast mijn bed en kruip onder de dekens. Ik hoor een piepje van mijn mobiel en pak hem van het nachtkastje af. Sweetdreams babe! x Louis Ik glimlach en sms snel terug: Goodnight Lou! x Meg Ik leg mijn mobiel terug op het nachtkastje en doe mijn ogen dicht waarna ik snel in slaap val.
--
woeh volgende is een lange. Ik en Tamara zijn al druk op zoek naar foto's en we zijn looks aan het maken! Reachties zouden fijn zijn! xx
Reageer (1)
ik HOUecht van deze story, zo goed geschreven ;)Ik wil ook zo graag eens met 1D naar de McDonalds ;P *droom droom droom...* ik hoooop dat je zeer snel verder gaat met deze SuperStory
1 decennium geledenxx