Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 68

Reacties?
sorry voor het weinige posten, maar school gaat voor :s

Een paar dagen later. Jij en Tom kwamen juist bij jou thuis aan. Je had je vader al bijna een hele vakantie niet gezien en wonder boven wonder had hij nog niks slecht gezegd over Tom als hij er wel was. Jens kwam ineens met een big smile op jullie afgelopen. jij: Jens? Jens: ja? jij: wat heb je vast? Jens: een brief, voor jou. jij: haha grappig, ik krijg nooit brieven aan, tenzij het is om verder te studeren. Tom lachte eens en Jens schudde zijn hoofd. Hij drukte de brief in je handen en toen je de afzender zag staan, kreeg je grote ogen. jij: Jens! Je liet de brief vallen en liep achter Jens aan die lachend wegrende van jou. jij: je gaat eraan! Waarom deed je dat nou, ik zei nog zo dat ik niet wou! Jens stopte opeens met lopen waardoor je tegen hem aan knalde. Jens: dat is niet waar. Je wil het wel, waarom ben je dan boos? jij: omdat ik toch niet doorgelaten word. Jens: dat is niet waar, je hebt gewoon schrik, maar jij hebt echt talent. Tom: schatje, ik denk dat je dit wel wil lezen. Jij: lees maar voor. Tom: oké. Mevrouw Woods, Bedankt voor de inschrijving. Hiermee willen we mededelen dat je genoeg talent hebt. Je wordt verwacht op de audities die starten op… Voor de rest luisterde je al niet meer want Jens begon te juichen waardoor je mee juichte. Tom: schatje, waar is dit voor? jij: een wedstrijd over graffitispuiten. Tom: ik wist niet dat je jou had ingeschreven? jij: geloof me ik wist het ook niet. En je keek Jens beschuldigend aan. Jens: precies of je het niet leuk vind. Je gaf Jens een stomp en gaf daarna Tom een zoen. jij: Jens er is wel een probleempje. Jens: en dat is?

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan gij hebt mij den dinsdag nieuwschierig gemaakt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen