Aangezien het nog vroeg in de middag was hebben we besloten om met zen alleen naar een pretpark te gaan. Het voorstellen ging eigenlijks best gemakkelijk. Simone accepteerde me snel en vond het geweldig dat Tom eindelijk eens echt verliefd was. Ze vertelde me erover hoeveel meiden ze wel niet mee naar huis kreeg tot dat Tom haar onderbrak door te zeggen dat hij daar niet meer over na wou denken. Toen hebben Bill en ik samen besloten om naar een pretpark te gaan.

'Hoe hebben Tom en jij elkaar ontmoet?' vraagt Simone als we naast elkaar zitten op een bankje. Tom, Bill en Emily zijn naar het spookhuis gegaan maar Simone en ik hadden daar niet veel zin in. 'Tom kwam eens wat drinken in het caffee waar ik werkte en vergat toen zijn autosleutels. Daarna is hij nog een keer teruggekomen om ze te zoeken maar we hebben ze niet gevonden. Toen kwam ik ze tegen in de opslagruimte en zag Tom ergens lopen dus ik rende naar hem toe om zijn autosleutels te geven. Toen zei Bill dat hij me moest bedanken door me uit eten te nemen en van het een kwam het ander' zeg ik en voel me weer blij bij de gedachten. Het klikte meteen tussen Tom en mij en al snel kregen we een relatie. 'Tom straalt helemaal als hij over je praat of je ziet' Ik kijk haar blozend aan. Het voelt fijn om dat te horen van de moeder van je vriendje. 'Ik had eerlijk gezegd niet echt hoop meer dat Tom zich aan een meisje zou hechten maar gelukkig heb ik ongelijk' Ik glimlach naar haar en geef haar een knuffel. She is a nice mom.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen