Foto bij 11

Tom pov.

Malfidus en zijn dikke vriendjes staan bij de deur, Bill kreunt ik weet dat hij wel een beetje bang is geworden voor hem sinds vorig jaar. Ook Polly kijkt een beetje bang, ‘Malfidus’ gromt Georg. ‘Zozo, hebben we hier het opmaakgroepje? Is dat niet wat voor meisjes Kaulitz? Jullie zijn nou eenmaal zo’n schande voor de tovernaarswereld’ hij spuugt de woorden bijna uit. ‘Rot op Malfidus’ spring ik er nu tussenin. Hij maakt een oe geluidje gevolgd door zijn slaven. ‘Kom op Draco, laat ze nou even met rust.. Voor nu dan we hebben het hele jaar nog’ Klinkt er een stem en daar komt ze aan lopen, June. ‘Hallo jongens’ zegt ze dan zoetjes. Gelukkig lopen ze weg maar er blijft een beetje een ongemakkelijke stilte hangen, iedereen kent de familie Peters. Ze werken voor jeweetwel.

Ongeveer 2 uur later komen we eindelijk op school aan en we lopen gauw richting de koetsen, ‘Komop eerste jars! Doorlope!’ Klinkt er een luide stem, Hagrid. Bij het zien van ons zwaaien we even en lopen naar een lege koets die Bill gevonden heeft, er zijn nog 3 lege plekken over die gevuld door Harry, Hermelien en Ron. Ik kan opzich wel goed met Harry en Ron overweg, Hermelien is na mijn idee net iets betweterig is. ‘Hallo’ word er vriendelijk begroet, dan begint de koets te rijden en beginnen we eindelijk aan het nieuwe jaar!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen