Foto bij chapter 4

sorry dat het zo lang duurde ik heb heel veel toetsen gehad en ik ga van school veranderen.
xxx yuuri

langzaam word ik waker. Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van een van mijn weeshuis verzorgers. "Sta op luiwammes. Er zijn mensen die je willen adopteren."
Expres sta ik heel sloom op. "Zo gaat het dus iedere dag". Omdat ik hier weg wil trek ik een schattig jurkje aan.

beneden aan gekomen loop ik door naar de eetzaal. Ik loop naar mijn tafel. Gelukkig er zit niemand aan. ik heb echt geen zin gezeik. Na het eten komt Lisa de aardigste verzorger hier naar me toe dat die mensen over 10 min. komen.

Op mijn gemak loop ik naar de kantoor van de baas gebeuren. Daar aan gekomen zie ik een man en een vrouw aan het bureau zitten. "Yuuri dit zijn Mark en Melissa. Je gaat een weekje proef bij ze wonen en dan mag je beslissen of je daar wilt blijven." zei de baas streng. Je knikt maar. "Oke dan kan je nu naar je kamer je spullen in pakken. Morgen wordt je opgehaald"

Reageer (4)

  • BubbleLovish

    Yussssh! Dit keer raak? Zal ze bij hun gaan wonen?

    1 decennium geleden
  • Amami

    snel veder

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Ahw, succes op je nieuwe school! ;o
    Snel verder <'33

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oeeeee
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen