Foto bij 07 || Frauke

Het was zeven uur in de ochtend en we moesten opstaan van onze begeleiders. Ik liep meteen naar mijn mobiel en zag vijf gemiste oproepen en drie berichtjes. Ik keek op het schermpje en zag dat het Louis was. Ik begon meteen te fangirlen midden in onze kamer.
“Wat the hell is going on?” Vroegen ze chagrijnig. “Ook goeiemorgen, Louis heeft mij gebeld!” Riep ik super blij. “Keep on dreaming.” Zei Melissa nu nog bozer. “Ohmygod, bel hem terug!” Riep Lisa vol enthousiasme uit. “Okay, ga je mee wandelen?” Vroeg ik aan Lisa. We hadden allebei gemakkelijke kleding aangedaan.
“Hello Louis!” Riep ik hyperactief uit. “Louis speaking.” Zei hij nog een beetje moe. “Het is Frauke.” Vervolgde ik hem. “Oh, hello beautiful lady.” Zei hij nu wat opgewekter. “How are you today?” Vroeg hij. “Good, really good. And you?” “Everything is fine, zeker nu ik jou hoor!” Wat is hij toch een charmeur dacht ik. Na nog wat gepraat te hebben sloten we af. We hadden een afspraak gemaakt om elkaar terug te zien bij starbucks, deze middag.
We waren terug aangekomen bij ons hotelachtig gebouw. Twee leerkrachten stonden ons al op te wachten met een tijdschrift in hun handen. “Dat voorspelt niet veel goeds.” Zei ik nog vlug tegen Lisa. “Wat heeft dit te betekenen?” De leerkracht liet ons een foto zien waar wij met de jongens opstonden. “Uh ..”Stotterde Lisa en ik. “Vanmiddag blijven jullie hier!” Riep hij boos. Ohnee, en Louis dan?

Reageer (3)

  • Horandeluxe

    thank you, sweeties! ;d xx

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    Haha Frauke Super! zeker met dat tijdschrift ;) <3

    1 decennium geleden
  • BackToRed

    Verder (A) <3 ^_^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen