POV Céline
Lachend stappen we de auto in. Ik had het weekend van mijn leven gehad. Alles was perfect.
De aankomst, de eerste dag, de eerste nacht, de tweede dag en de tweede nacht. Ik vond het verschrikkelijk om weg te gaan. Ik wilde niet.
Maar de jongens moesten aan het werk, en wij naar school.
Nu zijn we onderweg naar het vliegveld, onze vlucht gaat over twee uur.
Over twee maanden gaan de jongens weg. Op tour door Australië en Nieuw- Zeeland
Maar ik ga me hier door heen slaan, i won't give up on love, even if the skies get rough.

POV Elvira
Debliele gesprekken zoals nu, kon je alleen met Louis hebben. Het ging werkelijk nergens over. Dat ging ik missen. Ik had het maar voor twee dagen mee gemaakt, maar ik ging het zo verschikkelijk missen. Ik had mijn ouders niet eens gemist.
Het weekend was zo snel gegaan. Morgen gewoon weer school, en twee maanden voordat de jongens naar Australië gingen..
We naderen het vliegveld al, het begint al op de bordjes ze staan. Ik zie dat Céline en Harry al oogcontact maken. Het afscheid is al bijna. Niall pakt mijn hand vast en wrijft er zachtjes met zijn duim over. Ik glimlach en kijk naar buiten.
'I almost forget to say it' roept Zayn opeens. 'What Zayn?' lach ik, nog op geschrokken uit mijn gedachten. 'Where comi-' Kans om zijn verhaal aftemaken krijgt Zayn niet.
De auto stopt. 'We are arrived girls' zegt Louis. We stappen uit en onze koffers komen uit de kofferbak.

POV Harry
Langzaam lopen we het vliegveld in. Iedere stap die we zetten is een stap dichter bij het afscheid.
'It's here' zegt Louis terwijl me een klop op mijn schouder geeft. 'You need to say goodbye'
Ik draai me een kwart slag om naar Céline. Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. 'Hey.. Don't cry' fluister ik. Ik druk haar tegen me aan. 'We'll see eachother as soon as possible' Ik voel dat ze knikt, en ik laat haar voorzichtig los. Ik veeg de traan van haar gezicht weg.
Ik druk een laaste kus op haar lippen. 'I love you'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen