Untill I found you ||129|| Tom
Tom
Amynthas zit nerveus naast me op de bank. Mam kan elk moment komen. Bill houdt Emily rustig door met haar te praten over de nieuwste mode. Bill wilt haar tegelijk met mij aan mam voorstellen. Ze zal niet weten wat ze overkomt. Natuurlijk heeft ze wel roddels gehoord, maar die gelooft ze tegenwoordig niet meer. Er zijn al zoveel roddels geweest die niet kloppen, dat ze het pas gelooft als ze het van ons hoort.
De deurbel gaat. Amynthas slaakt een gilletje en springt op. Lachend duw ik haar terug in de bank en spring zelf op. 'Ik open de deur!' gil ik voor Bill de kans krijg en storm naar de voordeur.
Met dezelfde lach als vroeger staat mam voor de voordeur. Ik trek haar in een omhelzing. Lachend laat ze haar tassen vallen en slaat ook haar armen om mij heen. 'Mam!' zegt Bill vrolijk en omhelst haar ook. Ik pak haar tassen op en zet ze onderaan de trap.
'Ik wil je aan iemand voorstellen!' glimlacht Bill en trekt mam mee naar de kamer. Mam zal het eerder van Bill verwachten dat hij een vaste vriendin heeft dan van mij. Voor zo een lange tijd wel in ieder geval. Bill stormt naar Emily toe en trekt haar omhoog. 'Dit!' glimlacht hij en pakt haar stevig vast, 'is mijn vriendin.' Mam kijkt hem lachend aan. Ze klapt nog net niet in haar handen van blijdschap, maar het is duidelijk van haar gezicht af te lezen.
Er zijn nog geen reacties.