dit verhaal gaat over een jongen geboren op de planeet aarde, en ging naar de hel.
werd verbannen en slachtte veel mensen af!

Op een dag in de hel was er een jongen van 1.400 jaar genaamd Lee.
Lee ging op die dag naar het vuurweiland, op dat weiland waren brandkatten.
Lee zij tegen zijn vuurvleermuis: “Zou ik is op zoon brandkat gaan rijden?”
Het vuurvleermuisje zij met een hoge piepstem: “Nee, Lee doet dat niet. Je word dan verbannen voor 8.000 jaar, wil je dat?”
Natuurlijk niet antwoord Lee snel en stotterend.
Want zijn 6 vrienden waren gekomen. Zij zijden: “Ja Lee, dat word lachen.
En niemand komt er achter Lee.”
Dus Lee laat zich over halen en loopt het vuurweiland in.
En zijn vuurvleermuis vliegt huilend weg en roept: “Lee, je word nu verbannen voor 8.000 jaar.
Lee klom over het hek en rende achter de brandkatten aan.
Hebbes zij Lee en hat een brand kat en sprong er op.
Hoezo? Riep Lee van uit het vuurweiland ter wel hij op een brandkat zat.
Waar het vuurvleermuisje opantwoordt: “Ik werd vervloekt door “De Duivel” dat alles wat ik zag, zag.
Hij ook door al onze streken. En nu komt hij hier heen en jij zit al op zoon brandkat.
Shit dacht Lee.
Op eens kwamen er zwarte vlammen uit de grond die zo groot waren als de zon.
Daar was: “De Duivel”. Lee, ik verban je voor 8.000 jaar.
Nee smeekte Lee. Alstublieft verban mij niet.
Jammer Lee je hebt het verpest, je hebt je laatste kans verpest.
Je krijgt drie twentie’s mee.
Vroegen de 6 vrienden van Lee: “Wat zijn twentie’s?”
De duivel lachten en zij: “twentie’s dat zijn engeltjes, maar maak ze niet boos dan worden het duiveltjes en dan zijn ze niet te stoppen tot dat je ze een kus geeft.
Toen kwam de demon op aarden. Hij dacht: “wow dit is lang geleden wel 1.382 jaar geleden.
Voor dat Lee verbannen werd moest hij eerst dingen leren over de aarden.
Toen moest hij veranderen in een mens.
Toen was hij verbanen!

Reageer (1)

  • TobiLover

    coolz snel verder (Y):P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen