Foto bij 3. Ziekenhuis

herhaling : Jacob liet los en we schoten alle drie in een slappe lach. 'Jullie lijken echt teveel op elkaar' grijnsde hij. Ik haalde mijn schouders op en keek naar Faith en toen begon de lach-sessie opnieuw.

Jacob haalde een moto uit de garage. 'Nice' zei ik met een voldane blik.
'zin om te rijden?' vroeg Jacob met een grote glimlach. Ik keek m'n zus en en knikten toen allebei naar Jake.
'Let's go!!' riepen we allemaal in koor.
We reden richting het bos.
Er was een smal wegje die langs een berg gewikkeld was, zo leek het toch tenminste.

We waren goed op dreef, tot... ik een steentje raakte in de weg.
Ik viel met mijn moto en kwam hard op het asfalt tercht.
'Auw!' gilde ik terwijl ik een steek in mijn arm voelde.
Ik keek naar mijn arm en zag een snee die van mijn elleboog naar mijn pols liep.
'Diana!!' Ik hoorde Faith en Jacob mijn naam gillen.
Ik stond op en ging naar hen toe.
'Alles in orde?' vroeg mijn zus bezorgd. 'ja' zei ik 'het is maar een snee'
'MAAR EEN SNEE??!!!' gilde Jacob met volle verbazing 'DIT MOET GENAAID WORDEN!!' riep hij nog luider.

Nog voor ik met mijn ogen kon knipperen hadden Jake en Faith mij al naar het ziekenhuis van Forks gebracht.
We zaten op de spoedafdeling, te wachten.
Het duurde niet zolang.

Toen was het eindelijk mijn beurt.
'Mevrouw Mathers' hoorde ik een stem zeggen.
Ik keek op en zag het mooiste paar ogen die ik ooit had gezien. Goudbruin met een zwart randje. Zijn witbleeke huid straalde in de lichten.
'Kom maar met mij mee' zei een fluwelen stem.
Na een paar seconden zitten te staren naar de prachtige man, had ik door dat hij dat zei.
Ik stond op en liep met hem mee naar een kamer met een operatietafel.



ga zeker ook eens de story's maken van jazzitup (zij is Faith ;))

3 reacties of ik ga niet verder en neem ook een abo want ik waarsschuw niet meer
(K)

Reageer (6)

  • Twilightfan2006

    CARLISLE IS VAN MIJ

    5 jaar geleden
  • Fennec

    nice ^^
    een tip; ik zou genaid veranderen in gehecht:$

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    nice storyke
    twinsissie (:
    ly
    oja
    bijna vergete
    VERDER!!!!!

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    En nu lekker de derde [a]
    Nu moet je verder gaan [a] want er staat niet bij dat dubbele niet mee tellen (A)
    Ik ben lief hé (A)

    X. Nataliieeé

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    Love it (H)
    Snel Verder!
    (2e Reactie)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen