Foto bij Thirty-Nine

*Zoey Miller

Harry beef stilstaan en keek me zwijgend aan.
'Harry, mag ik je iets vragen?' Hij knikte. 'Natuurlijk.'
'Ben je liever bij haar of bij mij?' vroeg ik stil. Ik keek hem afwachtend aan.
'Zoey...' Hij deed een stap naar voren en streek een lok nat haar uit mijn gezicht. Hij stond zo dicht tegen me aan dat zijn lichaam me verwarmde.
'Ja?' vroeg ik zacht. 'Je bent schattig. Ik ga je kussen.'
Voor ik goed en wel besefte wat hij net had gezegd drukte hij zijn lippen teder op die van mij en ik stribbelde niet tegen. Oké, wie hield ik eigenlijk voor de gek? Ik voelde me zo goed bij hem én ik voelde me al even schuldig tegenover Trevor én ik kon Mell niet uitstaan om dezelfde reden: ik was verliefd op Harry.
Misschien hield ik mezelf voor van niet, dat ik op Trevor was, maar Harry was zo anders. Hij was nieuw, spannend en zorgde altijd dat ik me goed voelde. Het voelde gewoon juist bij hem. Niet geforceerd. Gewoon heel natuurlijk.
Niet dat ik niet van Trevor hield, hij gaf me gewoon niet dat tintelende gevoel dat ik op dit moment had. Om eerlijk te zijn kon hij ook niet even goed kussen als Harry. Zachtjes tikte hij met zijn tong tegen mijn onderlip en gewillig liet ik hem toe.
Ik liet me helemaal opgaan in de kus en sloeg mijn armen rond zijn hals.
Al snel had ook hij zijn weg gevonden naar mijn middel en trok me van daaruit een beetje dichter tegen zich aan. Zijn tong streelde zachtjes die van mij. Het was indrukwekkend hoe hij zo teder en tegelijk zo passioneel kon zijn.
Zijn handen gleden liefdevol langs mijn heupen en knepen zachtjes in mijn kont. Ik kreunde. Dit was heerlijk, nog beter dan de vorige keer.
De kus kwam veel te snel weer tot zijn einde en toen hij zijn lippen zacht van me wegscheurde kwam ik weer in de realiteit terecht. Ik keek hem verlangend aan.
'Niet stoppen.' zei ik smekend. Hij grijnsde naar me. 'Liked it, Miller?'
'Zou ik anders om meer vragen, Styles?' Ik keek hem licht uitdagend aan, greep hem bij zijn kraag en kuste hem vervolgens zelf maar. Hij herpakte de kus van zonet meteen weer en ging nu zachtjes met zijn handen door mijn haar. Wel, daar ging onze vriendschap... Om een of andere reden vond ik dat op deze manier niet erg.
Kus in de regen kon ik van mijn lijstje van 'Things to do before i die' schrappen, net als perfecte kus, trouwens.

Hoop dat jullie het stukje leuk vinden (flower) Ik alleszins wel :)

Reageer (2)

  • DouglasBooth

    love it! :) cute!

    1 decennium geleden
  • KusjeKimm

    Awh zoo cute! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen