Foto bij O3.

Zayn pov dit zal waarschijnlijk niet heel vaak voorkomen. ;d

3 abos ! Dankjewell <3

Toen we aankwamen bij de locatie voor het interview vielen onze monden open, het was een enorm groot gebouw dat voornamelijk uit ramen bestond. 'It's huge!' Gilde Louis terwijl hij verwonderd naar het immense pand keek. 'Ik hoop maar dat we niet verdwalen.' Zei Niall met een beetje een bange ondertoon in zijn stem. 'Vast niet, Nialler' Grinnikte ik en sloeg mijn arm rond de kleine blonde Ier. Ineens zag ik dat hij bloosde. Ik keek even verbaasd maar besloot er maar geen aandachtaan te schenken. Eenmaal binnengekomen gingen we bij de balie staan. Achter de balie zat een meisje van rond de twintig. En om eerlijk te zijn, ze was bloedmooi. Lange golvende bruine haren, gifgroene ogen, een licht getinte huid en een prachtig gezicht. Ik zag de andere jongens staren, maar tot mijn verbazing deed ze me niets. Het viel me opdat Niall ook niet geïnteresseerd leek. 'Aah, daar hebben we One Direction! Ik ben Skye.' Riep ze vrolijk. 'Loop maat achter mij aan, ik wijs jullie de weg naar het interview.' 'Is ze niet wat voor jou?' Vroeg ik Niall plagerig. 'Nee.' Antwoordde hij veel te snel voor mijn idee en met een lichte blos op zijn wangen. Het viel me de laatste tijd steeds meer op dat hij niet zo veel interesse meer toonde in meisjes. Hoe mooi ze ook waren. Ik sloeg mijn arm om zijn middel en trok hem dicht tegen me aan. 'Wie is de gelukkige dame die je hart heeft gestolen, Ni?' Vroeg ik grinnikend. 'Niemand.' Antwoordde Niall nu een beetje fel. 'Gelukkige jongen dan?' Niall's ogen verwijdden en hij rukte zich los uit mijn greep. Ik schrok van zijn reactie. 'Grapje man.' Probeerde ik om hem te kalmeren. Het leek een beetje te werken maar hij keek me nog steeds vreemd aan en wilde niet meer naast me lopen.

'Hier is het, jullie kunnen meteen naar binnen.' Zei het meisje dat dus Skye heette.
De kamer waarin het interview gehouden zou worden was prachtig, er stond een heel grote rode bank, waar we zeker met zijn vijven op zouden passen. Voor de bank stond een grote koffietafel met van alles er op. In een grote rode zetel die tegenover de bank stond zat een man, het was nog een jonge man en hij was erg mager. Dit was zo'n beetje het tegenovergestelde van de meeste interviewers die ons hadden geinterviewd 'Aah, daar zijn ze! Ga lekker zitten en doe of je thuis bent.' Riep de man. We namen allemaal plaats op de bank, ik zat naast Liam en Niall. Het viel me op dat Niall zich niet helemaal op zijn gemak voelde en zijn wangen leken een beetje verkleurd te zijn.

Wat was er toch met hem?

Reageer (1)

  • oordopje

    snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen