Thirty-Seven
*Harry Styles
Buiten was het hard aan het gieten. Het getokkel van de regen op de daken weerkaatste luid over het pleintje.
Zoekend keek ik rond. Waar was ze nu? Met mijn ogen tot spleetjes geknepen om beter te kunnen zien in het duister liep ik rond.
'Harry?' klonk een zachte stem achter me. Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van een doorweekte Zoey.
'Zoey! Kom naar binnen, straks krijg je een longontsteking.'
Ze schudde haar hoofd. 'Ga jij maar terug, ik heb echt geen zin om bij mevrouw 'Schat, vind je dat jurkje ook niet een beetje te kort?' te zitten. 'Wat is haar probleem?' snauwde ze.
Geërgerd ging ze op de rand van de stoep zitten.
'Wat zie je in haar?' voegde ze er aan toe.
Ik liet me naast haar vallen op de rand. 'Ik ben een jongen, dat doen we nu eenmaal. Als een mooi meisje interesse in ons toont gaan we ervoor, ook al is ze niet eens aardig. Mell is daar een mooi voorbeeld van.'
Zoey trok haar wenkbrauwen ongelovig op en schudde haar hoofd.
'Dat is echt... dom.' lachte ze.
'Ja, eigenlijk wel.' ik grijnsde naar haar.
'Waarom Mell? Je kan ieder meisje dat je wilt krijgen. Dus, waarom zij?'
Ik haalde mijn schouders op.
'Veel leuke mensen heb ik nu eenmaal nog niet ontmoet,' zei ik overwegend. 'Behalve jij natuurlijk.' voegde ik er met een glimlach aan toe. Ze glimlachte naar me en gaf me een knuffel, waardoor onze kleren in de regen even aan elkaar plakten.
Ik liet haar los en keek haar zwijgend aan in haar diepe bruine ogen.
Zo zaten we er een paar minuten, niets te doen.
'Ik moet denk ik eens terug naar Mell.' zei ik uiteindelijk.
'Mell? Waarom?' vroeg Zoey verbaasd.
'Ze weet niet dat ik bij jou ben, ze denkt dat ik op dit moment op het toilet zit.'
'Het toilet? Waarom zeg je niet gewoon dat je bij mij bent?' vroeg Zoey die geforceerd probeerde haar stem vriendelijk te laten klinken.
'Dat kan ik moeilijk zeggen na jullie ruzie van daarnet. Ze kan je bloed drinken.' antwoordde ik een beetje ongemakkelijk. Goed bezig.
'Dus je moet al tegen haar liegen om bij mij te kunnen zijn? Dat mag niet meer? Wie denkt ze wel niet dat ze is? Wie denk jij wel niet dat je bent? Zonet zei je nog, en ik citeer:" Als een mooi meisje interesse in ons toont gaan we ervoor, ook al is ze niet eens aardig." en nu ga je terug?' zei Zoey boos.
'Ga mee, leg het bij!' riep ik kort.
'Nee, bedankt. Ga maar terug naar del.' riep Zoey boos.
'Wat wil je nu dat ik doe, Zoey?' vroeg ik geïrriteerd.
'Ik wil dat je bij me kunt zijn zonder dat je tegen die manipulatieve trut moet liegen. Jullie hebben naar mijn weten nog niet eens verkering en ze controleert je nu al!'
Ik zit op dit moment een beetje te typen zonder inspiratie of echt te weten wat ik wil schrijven
Mislukt stukje maar ik ga er tegen morgen nog een proberen te schrijven
Reageer (1)
Snel verder!!
1 decennium geledenXxxxxx